stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 12 May , 2024
  • کد خبر : 395067
  • 06 مهر 1400 - 13:36
0

واکسیناسیون بیش از ۴هزار نفر توسط جمعیت هلال احمر استان هرمزگان

واکسیناسیون بیش از ۴هزار نفر توسط جمعیت هلال احمر استان هرمزگان
هرمزگان/قلمنا-مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان از واکسیناسیون ۴۰۰۶ نفر از شهروندان و گروههای سنی واجد شرایط در مرکز تجمیعی واکسیناسیون این جمعیت خبرداد.
قلم | qalamna.ir :

مختار سلحشور اظهار داشت:باگسترش مراکز واکسیناسیون عمومی و ضرورت حضور حداکثری هلال احمر ،مرکز واکسیناسیون تجمیعی این جمعیت  ۲۹ شهریور ماه در شهرک امام رضا (ع) بندرعباس راه اندازی گردید.

وی افزود:از مجموع ۴۰۰۶ نفر مراجعین واکسینه شده در مرکز تجمیعی هلال احمر بندرعباس یک هزارو ۹۷۱ نفر زن و ۲ هزارو ۳۵نفر مرد بودند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان  تصریح کرد:۲۳۴نفر_روز از اعضای جوان و داوطلب جمعیت هلال احمراستان در مرکز تجمیعی واکسیناسیون این جمعیت به عنوان واکسیناتور و ثبات مشارکت دارند و همچنان در دو شیفت صبح و عصر آماده ارائه خدمات به مردم عزیز می باشند.

سلحشور  با بیان اینکه جمعیت هلال احمر استان هرمزگان از ابتدای شروع بحران کرونا به کمک متاثرین از این اپیدمی مرگبار شتافته است،تصریح کرد:جمعیت هلال احمراستان با تمام ظرفیت امدادی وتوان داوطلبان و جوانان تا پایان بحران کرونا در کنار مردم خواهد بود و از ارائه هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام/

 

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.