stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 6 October , 2024
  • کد خبر : 395878
  • 13 مهر 1400 - 13:09
0

پیام تسلیت دادستان کرمانشاه بمناسبت رحلت نبی مکرم اسلام و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا(ع)

پیام تسلیت دادستان کرمانشاه بمناسبت رحلت نبی مکرم اسلام و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا(ع)
دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه رحلت پیامبر اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) را بر شیعیان جهان تسلیت گفت.
قلم | qalamna.ir :

 متن کامل پیام تسلیت دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه به شرح ذیل است:

۲۸ صفر سالروز رحلت آخرین پیامبر (ص) خدا و برترین الگو برای انسانها است، او که خود قرآن ناطق است، درگفتار و کردار سرآمد تمام جهانیان است. بزرگمردی که در پیشگاه انسانیت، سرود توحید سر داد، نوای خوش قسط و عدل را در جهان طنین‌افکن‌ ساخت و از انسانیت به همه بخشندگی را آموخت و فرمود: بخشنده ‏ترین بخشنده‏ ها خدای متعال جلّت عظمته است و هر کس عفو و گذشت داشته باشد خدا نیز از او گذشت خواهد نمود.

سراسر زندگی ائمه همام امام حسن مجتبی و علی ابن موسی الرضا (علیهما السلام) نیز روایتی دیگر از زهد و تقوا، اخلاص، تعهد، پاکدامنی، صداقت و  آزادگی را به اذهان متبادر می سازد. به گونه ای که برای الگوبرداری هر انسان افقی روشن و مسیری هموار را در تهذیب نفس، تحصیل فضائل اخلاقی و اکمال دین و ایمان قرار می دهد.

معتقدیم که اگر در زندگی، راه انبیاء و امامان را در پیش گرفته و از صفات و نکات زندگی آن بزرگواران بهرمند شویم، امروزه در جامعه کنونی مان شاهد کاهش دعاوی در محکمه ها شده که نتیجه آن بهبود شیوه زندگی در شهری سالم و بدور از تنش و خشونت است و در نهایت اگر هر فرد در جامعه بتواند از پیامبر گرامی اسلام صلی‌الله علیه و آله و سلم الگو بگیرد شاهد رشد عقل و منطق و صبر و بخشش و در نتیجه کاهش پرونده های قضایی و جامعه ای آرام خواهیم بود.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عزاداری ها در ماه های محرم و صفر و اربعین حسینی، رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام ، حضرت ختمی مرتبت ، سید المرسلین محمد مصطفی (ص) و شهادت سبط اکبرش حضرت امام حسن مجتبی (ع) و سالروز شهادت هشتمین ستاره تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) را به همه شیعیان و دوستداران آن حضرت تسلیت عرض می نمایم و امیدوارم که مورد لطف آن بزرگواران در این دنیا و مورد شفاعت آنها در روز قیامت قرار گیریم.

شهرام کرمی
دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.