stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
  • کد خبر : 396080
  • 14 مهر 1400 - 12:15
1

۶۷ تن انواع موادمخدر امسال در سیستان و بلوچستان کشف شده است

۶۷ تن انواع موادمخدر امسال در سیستان و بلوچستان کشف شده است
قلم | qalamna.ir :

سردار احمد طاهری روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با بیان اینکه سه هزار و ۴۸۰ عملیات پلیسی در سیستان و بلوچستان از ابتدای امسال تا کنون انجام شده است اظهارداشت: ۷۹ فقره درگیری با قاچاقچیان موادمخدر انجام که در این درگیری‌ها ۹ نفر از این افراد به هلاکت رسیدند.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی به قاچاقچیان موادمخدر مجال این را نخواهد داد که در عمق کشور بتوانند موادافیونی این بلای خانمان‌سوز را توزیع کنند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ۴۸ قبضه سلاح جنگی و ۴۴۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت توسط نیروی انتظامی در درگیری با اشرار و قاچاقچیان موادمخدر در این استان در ۶ ماهه امسال کشف شده است.

وی تصریح کرد: دستگیری اشرار و قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان در ۶ ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد افزایش یافته است.

سردار طاهری اظهارداشت: همچنین در این مدت شاهد افزایش ۱۰ درصدی کشف انواع سلاح، افزایش ۱۸ درصدی دستگیری باند قاچاق سلاح و شاهد کاهش ۱۶ درصدی وقوع تیراندازی در سیستان و بلوچستان هستیم.

وی بیان کرد: سیستان و بلوچستان در وقوع کل جرائم ۱۴ درصد نسبت به پارسال کاهش داشتیم و درصد افزایش برخی جرائم در این استان بسیار ناچیز بوده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: شاهد کاهش ۲۰ درصدی جرائم به عنف، افزایش پنج درصدی کل سرقت‌ها، افزایش ۱۸ درصدی کشف سرقت منازل و خودرو، افزایش ۱۲ درصدی کشف قتل، و افزایش ۹ درصدی دستگیری قاتلان در ۶ ماهه نخست امسال در این استان هستیم.

کشف افزون‌بر ۱۲۵ میلیارد تومان کالای قاچاق در سیستان و بلوچستان

وی افزود: بیش‌از ۱۲۵ میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان کالای قاچاق در ۶ ماهه نخست امسال در سیستان و بلوچستان توسط نیروی انتظامی کشف شده است. 

سردار طاهری اظهارداشت: مبارزه با جرائم اقتصادی و قاچاق کالا یکی از مهمترین ماموریت‌های نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان است و در این راه هیچ مماشاتی نخواهد داشت.

وی همچنین با اشاره به قاچاق سوخت در سیستان و بلوچستان بیان کرد: سه میلیون و ۸۲۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در ۶ ماهه نخست امسال توسط نیروی انتظامی در این استان کشف شده است.

در حال تکمیل شدن….

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.