stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
  • کد خبر : 400133
  • 08 آبان 1400 - 13:41
3

اهدای بیش از ۱۷ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی به بیمارستان آبادان

اهدای بیش از ۱۷ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی به بیمارستان آبادان
خوزستان - رئیس بیمارستان شهید بهشتی آبادان گفت: خیرین سلامت تجهیزات درمانی و تشخیصی به ارزش ۱۷ میلیارد و ۹۳۴میلیون ریال به این بیمارستان اهدا کردند.
قلم | qalamna.ir :

سیدمحمد صالحی بهبهانی رئیس بیمارستان شهید بهشتی آبادان اظهار داشت: در راستای جلب حمایت ارگان‌ها و کمک به ارائه خدمات درمانی مناسب به شهروندان، هزینه خرید تجهیزات بهداشتی و درمانی از سوی موسسه کارساز تامین شد.

وی افزود: تجهیزات درمانی و تشخیصی تامین شده در این اقدام خداپسندانه ،در بخش اتاق عمل، اورژانس و آزمایشگاه در مدار خدمت به شهروندان قرار گرفتند.

صالحی ادامه داد: از جمله دستگاه‌های خریداری شده از محل کمک های این موسسه دستگاه شمارشگلبول ها یا سل کانتر در آزمایشگاه، دستگاه سونو و اکو پرتابل و دستگاه شیور آتروسکوپی است که در اتاق عمل و عمل‌های ارتوپدی و مفاصل کاربرد دارند.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی آبادان از خیرین خواست با واریز کمک‌های نقدی خود به شماره حساب ۱۰۴۱۳۸۰۰۵۱ و یا شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۸۶۰۴۰۰۷ بنام خیریه ارمغان حیات بیمارستان شهید بهشتی آبادان، این بیمارستان را در درمان بیماران به ویژه بیماران کرونایی یاری کنند.

مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی شهید بهشتی آبادان به عنوان با سابقه ترین بیمارستان دانشگاهی منطقه آزاد اروند دارای ۲۰۰ تخت مصوب و ۱۴۹ تخت فعال است.

این مرکز درمانی با توجه به دارا بودن بخش های بستری و واحد های پاراکلینیک از جمله تصویر برداری، فیزیوتراپی، سونوگرافی و سی تی اسکن، آندوسکوپی، اکو وتست ورزش، آزمایشگاه و کلینیک تخصصی و فوق تخصصی خدمات اورژانس و جنرال در منطقه ارایه می کند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.