stat counter
تاریخ : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳ Saturday, 28 September , 2024
  • کد خبر : 400206
  • 09 آبان 1400 - 11:06
0

۲۰ کیلوگرم تریاک در هرسین کشف شد

۲۰ کیلوگرم تریاک در هرسین کشف شد
قلم | qalamna.ir :

سرهنگ «علی عزیزیان» روز یکشنبه به خبرنگار گفت: ماموران انتظامی هرسین در راستای پاکسازی مناطق آلوده اقدام به اجرای طرح ۴۸ ساعته ای در سطح شهرستان کردند.

وی افزود: یکی از مهمترین نتایج این طرح کشف ۲۰ کیلوگرم ماده مخدر تریاک با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و دستگیری ۲ نفر از توزیع کنندگان و معرفی آن ها به دستگاه قضائی بود.

سرهنگ عزیزیان در پایان از کشف یک قبضه اسلحه نیز خبر داد.

کشف سه تن مرغ فاسد در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: ماموران پلیس کرمانشاه با همراهی اداره بهداشت موفق به کشف سه تن مرغ و ضایعات مرغی تاریخ مصرف گذشته و فاسد در یکی از شهرک های صنعتی این شهر شدند.

سرهنگ «علیرضا دلیری» اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پاسگاه قزانچی مبنی بر اینکه یک شرکت پخش فراورده های گوشتی جهت تهیه محصولات خود از گوشت های فاسد و ضایعات غیر قابل استفاده مرغ استفاده می کند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پس از شناسایی شرکت مذکور و هماهنگی با مقام قضایی و همراهی ماموران بهداشت، بازرسی های لازم را از محل به عمل آوردند.

سرهنگ دلیری در پایان و با بیان اینکه در بازرسی های انجام گرفته سه تن مرغ و ضایعات مرغی تاریخ مصرف گذشته که همگی فاسد و غیرقابل استفاده بودند، کشف شد، گفت: در این راستا یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.