stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 400312
  • 09 آبان 1400 - 13:53
3

اسکان اضطراری زلزله زدگان اندیکا

اسکان اضطراری زلزله زدگان اندیکا
خوزستان - سردار سرتیب پاسدار حسن شاهوارپور گفت: با حضور سرزده رئیس جمهور در مناطق زلزله اندیکا، دستورات خوبی صادر شد که مهمترین آن اسکان اضطراری زلزله زدگان است.
قلم | qalamna.ir :

سردار سرتیب پاسدار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان، امروز در حاشیه بازدید از مناطق زلزله زده اندیکا و روند امدادرسانی به آنان اظهار داشت: در سفر روز جمعه رئیس جمهور به استان خوزستان و بازدید ایشان از مناطق زلزله زده، قول‌ها و دستورات خوبی از طرف دولت اعلام شد که مهمترین آن دستور رئیس جمهور برای اسکان اضطراری زلزله زدگان تا پیش از فصل سرما بوده است.

وی افزود: صرف حضور سرزده رئیس جمهور در میان مردم زلزله زده روند امدادرسانی را تسریع کرده است که رئیس جمهور در این بازدید علاوه بر شنیدن دغدغه‌ها و مسائل مردم زلزله‌زده، از روند امدادرسانی بازدید و دستور لازمه را برای تسریع در این امر صادر کرد.

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان تصریح کرد: از نخستین ساعات پس از وقوع زلزله در شهرستان اندیکا تیم‌های امدادرسانی هلال احمر، بسیج، کمیته امداد و دیگر دستگاه‌های امدادرسانی در محل حضور یافتند و براساس اولویت بندی صورت گرفته، باتوجه به تخریب کامل برخی از منازل و یا تخریب به صورت غیر قابل سکونت بودن و همچنین در پیش بودن فصل سرما، اسکان اضطراری مهمترین مسئله زلزله زدگان است.

‌وزیر کشور: امداد‌رسانی در اندیکا تسریع می‌شود / استان‌های معین به کمک خوزستان می‌آیند
سردار شاهوارپور با بیان اینکه مسئله اسکان و ایجاد محل نگهداری دام عشایر اندیکا اولویت مناطق زلزله زده است، گفت: فصل سرما در شهرستان اندیکا به زودی آغاز و بسیار طولانی خواهد بود، لذا اگر بنا باشد اسکان اضطراری مردم زلزله زده و دام آنان انجام شود باید هرچه زودتر این موضوع عملی شود که رئیس جمهور در این خصوص مواردی را مطرح کرد.

وی در پایان افزود: روند امدادرسانی تا هرزمان که مردم نیاز به کمک داشته باشند ادامه دارد و نیروهای امدادی تا زمان کاهش آلام مردم در منطقه حضور خواهند داشت.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : تسنیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.