stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024
  • کد خبر : 400342
  • 09 آبان 1400 - 17:31
0
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ساوه:

یک هزار و ۲۰۰ خانوار در شهرستان ساوه از نعمت آب آشامیدنی بهره مند شدند

یک هزار و ۲۰۰ خانوار در شهرستان ساوه از نعمت آب آشامیدنی بهره مند شدند
مرکزی_ قلمنا_ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ساوه گفت: یک هزار و ۲۰۰ خانوار در شهرستان ساوه از نعمت آب آشامیدنی بهره مند شدند.
قلم | qalamna.ir :

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ساوه ابراز کرد: پنج طرح آبرسانی در بخش های مرکزی و نوبران شهرستان ساوه به بهره برداری رسید که یک هزار و ۲۰۰ خانوار از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی شد.

مهندس سعید طاعتی اظهار داشت: برای تکمیل این طرح های آبرسانی در مجموع اعتباری افزون بر ۱۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از محل منابع ملی و استانی هزینه شده است.

وی افزود: برای آبرسانی به روستای ۷۲ خانواری «مَر» در بخش نوبران به عنوان یکی از پروژه ها ۱۹۰۰ متر شبکه توزیع با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیون ریال اجرا شده است.

طاعتی بیان کرد: برای آبرسانی به روستای «یلداش آباد» بخش نوبران نیز ، ۷۰۰ متر شبکه توزیع آب با هزینه ای بالغ بر یک هزار و ۱۵۰ میلیون ریال هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان ساوه ادامه داد: اجرای ۵۲۰۰ متر خطوط انتقال آب با صرف هزینه ای بالغ بر سه هزار و۴۰۰ میلیون ریال برای تامین آب مورد نیاز ساکنان روستای «قیزقلعه» از دیگر افتتاحی های امروز بود که با بهره‌برداری از این پروژه، آبرسانی سیار به روستای مذکور از دستور کار خارج شد.

طاعتی گفت : ۱۲ خانوار در روستای «ملک آباد» نیز با اجرای ۹۰۰ متر شبکه توزیع آب از نعمت آب آشامیدنی بهره مند شدند که برای تکمیل این طرح نیز ۲ هزارو ۱۵۰ میلیون ریال اعتبار صرف شد.

وی همچنین افتتاح مخزن ۵۰۰ مترمکعبی شهر آوه را از دیگر طرح های افتتاحی امروز عنوان کرد و افزود: یک هزار و ۱۰۱ خانوار با تکمیل این طرح دارای آب آشامیدنی شدند و برای بهره برداری از آن ۱۰ هزار میلیون ریال هزینه شده است.

به گفته مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب ساوه در مجموع یک هزار و ۲۰۰ خانوار ساکن در بخش های مرکزی و نوبران شهرستان ساوه با اجرای پنج طرح آبرسانی با اعتبار ۱۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از نعمت آب سالم و بهداشتی برخوردار شدند.

هشتگ: , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.