stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024
  • کد خبر : 40067
  • 15 فروردین 1399 - 0:50
1

ناجا در سال ۹۸، ماموریت‌های محوله را به نحو احسن انجام داد

رئیس پلیس آگاهی ناجا به شروع سال ۹۸ با سیل و پایان آن با ویروس کرونا اشاره و بیان کرد: در سال گذشته، بر حجم ماموریت های نیروی انتظامی افزوده شد اما کارکنان این نیرو ماموریت‌های محوله را به نحو احسن انجام دادند.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا و بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار محسن حسن خانی در قرارگاه بهداشت و درمان امام رضا (ع) استان همدان ضمن تبریک سال جدید با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات همه کارکنان پلیس استان، گفت: همدان یکی از استان‌های امن کشور است که رضایتمندی شهروندان نیز از عملکرد انتظامی استان رضایت بخش است.

وی به شروع سال ۹۸ با سیل و پایان آن با ویروس کرونا اشاره و بیان کرد: در سال گذشته، بر حجم ماموریت‌های نیروی انتظامی افزوده شد، اما کارکنان این نیرو ماموریت‌های محوله را به نحو احسن انجام دادند.

رئیس پلیس آگاهی ناجا با اشاره به اینکه نیروی انتظامی فوق جهادی کار می‌کند، گفت: همه شما در این کارهای فوق جهادی شریک هستید و اقدامات بسیار خوبی را در راستای تامین امنیت مردم انجام داده‌اید.

این مقام ارشد انتظامی با قدردانی از تلاش‌ها و مدیریت بسیار خوب سردار “کامرانی صالح” فرمانده انتظامی استان همدان، گفت: عملکرد پلیس استان در تمامی حوزه‌های کاری بسیار مطلوب و درخشان است.

سردار حسن خانی خاطرنشان کرد: همه کارکنان پلیس به معنی واقعی کلمه مجاهد فی‌سبیل الله هستند و تلاش هایی که از سوی پلیس در تمامی نقاط کشور برای برقراری نظم وامنیت مردم صورت می گیرد، قابل تقدیر است.

رئیس پلیس آگاهی ناجا با اشاره به اینکه کارها باید برای رضای خداوند متعال باشد، گفت: کاری که برای رضایت خداوند نباشد هیچ ارزش و اجری نخواهد داشت.

گفتنی است؛ در ابتدای این جلسه، سردار کامرانی صالح گزارشی از اقدامات پلیس استان در سال گذشته و ایام نوروز در حوزه‌های مختلف ارائه کرد.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.