stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
  • کد خبر : 400863
  • 12 آبان 1400 - 14:08
4

ورود سامانه بارشی از اواخر وقت امروز به خوزستان

ورود سامانه بارشی از اواخر وقت امروز به خوزستان
خوزستان - مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: بررسی نقشه‌های پیش یابی نشان می‌دهد از اواخر وقت امروز چهارشنبه، سامانه بارشی وارد خوزستان شده و به تدریج افزایش تدریجی ابر را موجب خواهد شد.
قلم | qalamna.ir :

محمد سبزه زاری مدیرکل هواشناسی خوزستان بیان کرد: این سامانه تا اواخر روز یکشنبه هفته آینده بر روی منطقه تاثیرگذار بوده و بیشترین فعالیت این سیستم به صورت رگبار، رعدو برق و احتمال ریزش تگرگ در مناطق شمال، شرق و ارتفاعات خوزستان با شدت و ضعف پیش‌بینی می‌شود؛ در بقیه نقاط خوزستان هم با توجه به ماهیت فصلی، بارش‌ به صورت پراکنده و نقطه‌ای مورد انتظار است.

وی افزود: تندباد لحظه‌ای و برخاستن گرد و غبار موقت و ریزش تگرگ در مناطق مستعد خوزستان نیز در این مدت دور از انتظار نیست؛ از فردا پنجشنبه روند کاهش دما برای خوزستان پیش‌بینی می‌شود که این کاهش در هفته آینده محسوس‌تر است.

سبزه زاری ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته امیدیه با ۳۷.۴ و ایذه با ۱۲ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط خوزستان بودند. حداکثر دمای اهواز در این مدت ۳۶.۱ و حداقل ۱۷.۷ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

اداره کل هواشناسی خوزستان روز دوشنبه هفته جاری در اطلاعیه‌ای نسبت به ورود سامانه بارشی جدید از اواخر هفته جاری تا روز یکشنبه هفته آینده هشدار سطح زرد صادر کرده بود.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.