stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024
  • کد خبر : 401052
  • 13 آبان 1400 - 17:03
1
در شهرداری اراک رقم خورد؛

مراسم تکریم و معارفه شهردار اراک برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه شهردار اراک برگزار شد
مرکزی_ قلمنا_ مراسم تکریم و معارفه شهردار اراک برگزار و حکم دکتر علیرضا کریمی به عنوان شهردار اراک اعطا شد.
قلم | qalamna.ir :

در این مراسم شهردار جدید اراک گفت: راهی که به عنوان شهردار در خدمت مردم هستیم راه خدمت و مبارزه با استکبار است و اینکه مردم حس کنند مسولان خدمتگزارشان هستند بهترین راه مبارزه با استکبار جهانی است.

دکتر علیرضا کریمی افزود: برنامه شهرداری اراک در آینده اجرای طرح جامع و سایر اسناد مصوب در حوزه ترافیک، آلودگی و پسماند است و هدف عمران شهر و جلب رضایت عمومی است و پاسخ به این سوال که وضعیت فعلی شهر اراک شایسته مردم نیست و اجرای طرح های تفسیری و سایر اسناد برای برون رفت از این وضعیت خواهد بود.

وی ابراز کرد: رویکرد شهرداری، ترویج گفتمان و روحیه خدمت است که ادای وظیفه و عمل صالح خدمت است و تار و پود شهرداری خدمت می باشد؛ لذا نهضت خدمت رسانی باید تقویت شود.

کریمی ادامه داد: پیگیری توسعه متوازن و عدالت محوری و توزیع امکانات، توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی و اداره شهر با روش های نوین و علمی مدیریت از دیگر رویکردهای شهرداری خواهد بود.

شهردار اراک یادآور شد: مشارکت پذیر نمودن نیز از دیگر رویکردهای شهرداری بشمار می رود که باید بستری آماده باشد تا همشهریان و سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در اراک مشارکت کنند.

وی گفت: توجه ویژه به ظرفیت افراد شایسته که با گسترش طرح های خانواده محور در پروژه های ورزشی و فرهنگی مسیر را در این زمینه فراهم خواهیم کرد و در نهایت تمام این برنامه ها برای جلب خرسندی مردم است پس توجه به افکار عمومی در کار شهرداری خواهد بود و در این دوره شاهد شفافیت مالی و پیشگیری از فساد و رانت خواری نیز خواهیم بود.

هشتگ: , , , , , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.