stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 12 May , 2024
  • کد خبر : 401811
  • 18 آبان 1400 - 8:23
3

تفاهم نامه ای بین اداره استاندارد و دانشگاه فنی حرفه ای همدان منعقد شد

تفاهم نامه ای بین اداره استاندارد و دانشگاه فنی حرفه ای همدان منعقد شد
همدان- قلمنا- همزمان با ۱۸ آبانماه روز ملّی کیفیت تفاهم نامه همکاری اداره کل استاندارد استان همدان و دانشگاه فنی و حرفه ای شهید مفتح استان همدان منعقد شد.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم از همدان، همزمان با ۱۸ آبانماه روز ملّی کیفیت تفاهم نامه همکاری اداره کل استاندارد استان همدان و دانشگاه فنی و حرفه ای شهید مفتح استان همدان منعقد شد.

در این مراسم محمد مددی با بیان اینکه افزایش سطح آگاهی عمومی شهروندان از نظام استاندارد سازی در ارتقاء سطح زندگی کاری و اجتماعی آنان بسیار موثر است، اظهار کرد: به نظر می رسد که هرچقدر فعالیت در حوزه توسعه و ترویج فرهنگ استاندارد از سنین پایین به طور مثال مهدهای کودک و پیش‌دبستانی‌ها شروع شود، اثربخشی و کارایی آن درجامعه بیشتر خواهد بود.

وی با تصریح بر اینکه توسعه و ترویج فرهنگ استاندارد در جامعه، از جمله وظایف اصلی سازمان ملی استاندارد ایران است که در سال‌های اخیر بیش از گذشته در کانون توجه قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: بر این اساس دانشجویان رشته‌های مختلف می‌توانند ضمن بازدید از آزمایشگاه های اداره کل استاندارد استان همدان واحدهای تولیدی تحت پوشش منابع علمی و تجربی خودشان را تکمیل نمایند.

مدیرکل استاندارد استان همدان با بیان این موضوع خاطرنشان کرد: در راستای مشارکت فعال اعضاء محترم هیئت علمی دانشگاه و دانشجویان در فرآیند تدوین و تجدید نظر استانداردهای ملّی و بین المللی و تقویت همکاری دانشگاه ها با صنعت که یکی از راه های موثر در انتقال تکنولوژی و دانش فنی به واحدهای تولیدی است که نقش اعضاء هیئت علمی دانشگاه و دانشجویان در این خصوص بسیار کلیدی و موثر است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.