stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 404935
  • 06 آذر 1400 - 12:10
0
فرمانده انتظامي هرمزگان:

قاتلان فراری اصفهانی در تور پلیس هرمزگان

قاتلان فراری اصفهانی در تور پلیس هرمزگان
هرمزگان/قلمنا-فرمانده انتظامي هرمزگان از دستگيري دو قاتل فراري اصفهانی در عملیات غافلگیرانه پلیس آگاهی استان در شهرستان بندرعباس خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

سردار غلامرضا جعفری در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: دراجرای طرح امنیت محله محور و نیابت قضائی صادره از بازپرس شعبه هشتم دادسرای اصفهان مبنی بر دستگیری قاتلان متواری که در ابتدای امسال مرتکب قتل عمد شده و در شهرستان بندرعباس مخفی گردیده بود لذا موضوع به طور ویژه در دستورکار قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و تلاشی شبانه روزی محل اختفاء قاتلان را  در یکی از محلات حاشیه ای شهرستان بندرعباس شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان با تأکید بر اینکه پس از هماهنگی قضائی مأموران با تشکیل اکیپی به مخفیگاه متهمان اعزام و طی عملیاتی غافلگیرانه و منسجم متهمان را دستگیر کردند ، بیان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی گردید.

سردار جعفری با بیان اینکه پلیس هرگز اجازه عرض اندام به اراذل و اوباش نخواهد داد، گفت: التماس و اظهار عجز پس از دستگیری چه اثری می تواند داشته باشد در صورتی که ما بارها و بارها هشدار داده ایم افراد شرور دست از شرارت بردارند، بنابراین برخورد پلیس با اینگونه افراد قاطعانه و توسط قانون به اشد مجازات خواهند رسید.

انتهای پیام/

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.