stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
  • کد خبر : 406470
  • 16 آذر 1400 - 9:11
4

انجام بیش از سه هزار و ۲۶۰ تست کرونا در مرز‌های خوزستان

انجام بیش از سه هزار و ۲۶۰ تست کرونا در مرز‌های خوزستان
خوزستان - در آذرماه امسال بیش از سه هزار و ۲۶۰ تست پی سی آر در مرز‌های خوزستان انجام شده است.
قلم | qalamna.ir :

دکتر فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: این تعداد تست از یکم تا ۱۵ آذرماه در مرز‌های دریایی و زمینی استان خوزستان انجام شده است.

ابول نژادیان افزود: در این مدت از مجموع ۷۷۲ نفر خدمه کشتی که وارد بندر امام خمینی شدند ۴۹۲تفر تست گرفته شده است که همگی منفی و مابقی دارای تست پی سی آر منفی داشته اند.

وی ادامه داد: از یکم تا ۱۵ آذرماه در مرز شلمچه ۱۳۴۱ شهروند ایرانی ۷۳۱ نفر تست انجام و مابقی دارای تست منفی بوده اند که یک نفر دارای تست مثبت بوده است و مورد قرنطینه قرار گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: همچنین در این مدت ۱۹۷۲ نفر تبعه عراقی از مرز شلمچه وارد کشورمان شده اند که از این تعداد ۵۲۴ نفر تست پی سی آر گرفته شد که یک نفر دارای تست مثبت شد که به کشور عراق بازگرانده و مابقی دارای تست منفی بوده اند.

دکتر ابول نژادیان گفت: همچنین در این مدت ۳۱۱ شهروند کشورمان از مرز چذابه وارد کشور شده اند که ۲۷۵ نفر تست که همگی منفی بوده اند و مابقی دارای تست منفی بوده اند.

او افزود: همچنین ۱۲۹۱ نفر از مرز چذابه وارد کشورمان شده است که از این تعداد ۱۲۴۳ نفر تست و مابقی دارای تست پی سی آر منفی بوده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ادامه داد: در مرز‌های استان خوزستان تست‌های کرونا و مراقبت‌های لازم انجام و خوشبختانه تاکنون هیچ گونه مورد بیماری اومیکرون در استان خوزستان مشاهده نشده است.

دکتر ابول نژادیان با بیان اینکه ۱۹ درصد شهروندان خوزستانی دز اول و ۳۸ درصد دز دوم را دریافت نکرده اند، بیان کرد: از هم استانی‌های عزیز درخواست می‌شود نسبت به انجام واکسیناسیون اقدام و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را همچنان مورد توجه قرار دهند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.