stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 407419
  • 21 آذر 1400 - 14:10
0

بزرگداشت هفته افراد دارای معلولیت در هرمزگان

بزرگداشت هفته افراد دارای معلولیت در هرمزگان
هرمزگان/ قلمنا-به مناسبت هفته افراد دارای معلولیت و با مشارکت بسیار بالای گروه های مختلف معلولان و مراکز توانبخشی تحت نظارت ، آیین بزرگداشت هفته افراد دارای معلولیت در پارک غدیر بندرعباس برگزار شد.
قلم | qalamna.ir :

به مناسبت هفته افراد دارای معلولیت و با مشارکت بسیار بالای گروه های مختلف معلولان و مراکز توانبخشی تحت نظارت ، آیین جشن هفته افراد دارای معلولیت در محل نمایشگاه توانمندی های هنری و صنایع دستی افراد دارای معلولیت با حضور سرپرست بهزیستی هرمزگان ، معاونین و مسئولین این اداره کل ،روسای ادارات بهزیستی شهرستان ها ، توانخواهان و خانواده های آنان در پارک غدیر بندرعباس برگزار شد.

در این مراسم مفرح و شاد که با اجرای بیش از ۲۰ برنامه هنری و سرگرمی همراه بود ، مراکز توانبخشی و گروه های مختلف هنری افراد دارای معلولیت از مرکز استان و شهرستان های مختلف توانمندی های خود را به نمایش گذاشتند.

اجرای قرائت قرآن ، دکلمه ، سرود و تک خوانی توسط روشندلان ،اجرای سرود از سوی دو گروه کودکان کم توان ذهنی و اجرای بیش از ۱۲ برنامه موسیقی زنده تک خوانی و گروهی توسط توانخواهان جسمی و حرکتی و اجرای برنامه شاد تقلید صدا و شعبده بازی از جمله برنامه های این مراسم بود.

در پایان نیز ضمن قرعه کشی مسابقه ویژه هفته افراد دارای معلولیت ، که در محل برگزاری مراسم با توزیع سوالات مربوط به دانستی های خدمات بهزیستی برگزار شد ، از برندگان با اهدای هدیه نقدی تقدیر شد.

 انتهای پیام/

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.