stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024
  • کد خبر : 407446
  • 21 آذر 1400 - 17:42
1
رییس دانشگاه علمی کاربردی استان مرکزی:

تکمیل ظرفیت دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مرکزی از ۱۶ آذر ماه آغاز شده است

تکمیل ظرفیت دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مرکزی از ۱۶ آذر ماه آغاز شده است
مرکزی_ قلمنا_ رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مرکزی گفت:تکمیل ظرفیت دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مرکزی از ۱۶ آذر ماه آغاز شده است که در مقطع تحصیلی کاردانی از ۱۸ تا ۲۴ آذرماه و در مقطع کارشناسی از ۱۶ تا ۲۲ آذرماه انجام می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

دکتر مهدی رئوفی امروز در جمع اصحاب رسانه ،افزود: دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مرکزی در رشته کاردانی با ۵۸ کد رشته برای سه هزار و ۱۰ نفر برای ورودی ترم جدید ظرفیت دارد.

وی با اشاره به اینکه ۸۵ درصد از دانشجویان بعد از اتمام اشتغال به تحصیل از مراکز دانشگاهی علمی کاربردی استان به علت کسب مهارت جذب بازار کار می‌شوند، اظهار کرد: یک‌هزار و ۹۷۳ نفر نیز ظرفیت دانشگاه در ۳۹ کد رشته محل در مقطع کارشناسی ناپیوسته امسال در بهمن ماه ظرفیت دارد.

رئوفی ادامه داد: اکنون دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مرکزی برای انتخاب واحد  ۲ هزار و ۴۳۰ نفر در ۵۷ کد رشته ظرفیت دارد و تاکنون ۴۲ هزار نفر دانشجو از دانشگاه‌های جامع علمی کاربردی استان در دو مقطع کاردانی و کارشناسی فارغ التحصیل شده‌اند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مرکزی گفت: باید نقش دانشگاه علمی کاربردی به‌صورت شفاف و روشن معرفی شود زیرا این مراکز دانشگاهی موتور محرکی برای کارآموزی و تربیت نیروی کارآفرین است.

هشتگ: , , , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.