stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 21 May , 2024
  • کد خبر : 407460
  • 21 آذر 1400 - 18:18
0

۵۳ باند بزرگ موادمخدر در سیستان و بلوچستان متلاشی شد

۵۳ باند بزرگ موادمخدر در سیستان و بلوچستان متلاشی شد
قلم | qalamna.ir :

  سردار احمد طاهری روز یکشنبه در  نشست خبری با اصحاب رسانه اظهارداشت:  یکی از اهداف حوزه مبارزه با  مواد مخدر رفتن به سراغ سرشبکه ‌ها، باندها و اعضای فعال آنها است.

وی افزود: ۴ هزار و ۷۸۶ عملیات پلیسی علیه قاچاقچیان و ۱۰۷ درگیری در این مدت با سوداگران مواد افیونی در سیستان و بلوچستان انجام شده  است‌ که ۱۰ نفر از قاچاقچیان عمده در این درگیری ها به هلاکت رسیده و ۵۹ قبضه سلاح و مهمات کشف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه یکهزار و ۵۱۹ خرده فروش مواد مخدر در محلات مختلف استان شناسایی و دستگیر شدند تصریح کرد: از دیگر اقدامات جمع آوری ۷ هزار و ۳۰ معتاد متجاهر و معرفی به مراکز بازپروری از دیگر اقدام هاست.
وی با اشاره به افزایش ۶ درصدی دستگیری اشرار مسلح و کاهش ۶ درصدی نزاع‌های مسلحانه در استان ادامه داد : در زمینه نزاع‌های مسلحانه نیز شاهد کاهش هستیم و با فرهنگ‌سازی و مشارکت مردم می‌توان آمار این حوزه را بیش از پیش کاهش داد.

طاهری خاطر نشان کرد: در حوزه وقوع سرقت سیستان و بلوچستان رتبه آخر کشور را بر اساس نرخ جمعیت به خود اختصاص داده، همچنین تمام پرونده هایی که به پلیس فتای این استان ارجاع شده، منجر به کشف شده است.

وی با بیان این که یکی از معضلات و چالش های جدی در این استان تصرف زمین است ادامه داد: روز گذشته ۹۰۰ میلیارد تومان اراضی ملی در زاهدان و حومه آن رفع تصرف شد در این راستا کارگروه‌ها فعال شده و همه دستگاه‌ها پای کار هستند و اهتمام جدی برای رفع تصرف وجود دارد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه انهدام باندهای قاچاق سلاح و مهمات ۱۵ درصد افزایش داشته است خاطرنشان کرد: امنیت عمومی یکی از موضوعات اولویت دار و مهم برای ما است.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.