stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲ خرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 22 May , 2024
  • کد خبر : 407559
  • 22 آذر 1400 - 12:16
1

لزوم افتتاح حساب در بانک سپه برای خروج از کشور مشمولان

لزوم افتتاح حساب در بانک سپه برای خروج از کشور مشمولان
قلم | qalamna.ir :

روز دوشنبه از پایگاه خبری پلیس، سازمان وظیفه عمومی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به ادغام برخی از بانک ها با سامانه جامع بانک سپه (سامانه امید) و به منظور سهولت در رسیدگی به درخواست های مشمولان متقاضی خروج از کشور موقت، از ۲۰ آذر ماه، ثبت اینترنتی درخواست های مشمولان در درگاه خدمات الکترونیک انتظامی epolice.ir  تنها با ارائه  حساب جدید بانک سپه امکان پذیر است.

در این اطلاعیه آمده است: مشمولان می توانند با مراجعه به شعب بانک سپه و افتتاح حساب به نام خود، مقدمات ثبت درخواست خروج از کشور خود را فراهم کرده و سپس در سامانه خدمات الکترونیک انتظامی epolice.ir اطلاعات شماره حساب سپه خود را وارد کنند.

این اقدام جهت سهولت دریافت و استرداد ودیعه های سپرده شده انجام گرفته و درصورت عدم ارائه شماره حساب جدید سامانه جامع بانک سپه، درخواست خروج از کشور موقت مشمول ثبت نمی شود و در نهایت استرداد ودیعه آنان با مشکل و تاخیر مواجه خواهد شد.

مشمولان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال خبرسربازی در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.