stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
  • کد خبر : 407626
  • 22 آذر 1400 - 17:07
0

تقدیر از ۱۰ سرباز و یک فرمانده برتر در خراسان جنوبی

تقدیر از ۱۰ سرباز و یک فرمانده برتر در خراسان جنوبی
قلم | qalamna.ir :

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی روز دوشنبه در این آیین گفت: شعار امسال جشنواره جوان سرباز مزین به نام حضرت علی اکبر (ع) “جوان سرباز، بصیرت و مهارت، امنیت پایدار” است و به همین مناسبت امروز مراسمی با حضور سربازان رده‌های مختلف انتظامی برگزار شد.

سردار ناصر فرشید افزود: در این جشنواره از بین سربازان رده‌های ستادی، انتظامی و عملیاتی از ۱۰ سرباز و یک فرمانده که اقدامات شایسته‌ای داشته‌ و در کمیسیون‌های مختلف به عنوان سرباز برتر شناخته شده‌اند، تقدیر می‌شود.

وی گفت: امنیت قابل توجه و مثال‌زدنی استان مرهون خون شهدا و تلاش جان برکفان حوزه انتظامی و امنیت است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی اظهار داشت: خدمت کردن به مردم در هر لباسی نعمت الهی است و خداوند اگر برای بنده‌اش خیر بخواهد نیاز مردم را در دستان او قرار می‌دهد که امنیت یکی از مهمترین این نیازها است.

وی گفت: مقام معظم رهبری بارها تاکید فرمودند که “بیشترین ارتباط با مردم را نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران دارد” و در همین راستا نیروی انتظامی در آخرین مرحله ارتقای سازمانی وضعیت خوبی داشته است.

سردار فرشید افزود: مقام معظم رهبری واژه “مجاهد فی سبیل الله” را برای کسانی که آرامش و آسایش خیال را برای آحاد مردم تامین می‌کنند به کار برده‌اند که ما در همه لحظات باید شکرگزار خداوند باشیم و ‌هر لحظه از شبانه‌روز جان بر کف، بی‌ادعا، مخلص و با روحیه بسیجی و جهادی برای تامین امنیت مردم قدم برداریم.

وی با بیان اینکه این قدم‌ها ثواب الهی دارد گفت: در این جشنواره به عنوان سرباز عهد می‌بندیم که راه شهدا را ادامه دهیم و اهداف آنان را بشناسیم.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی اظهار داشت: شهدا برای حفظ ارزش‌ها و دستیابی به راهبردهای انقلاب اسلامی کوشیدند و ما هم راه آنان را ادامه خواهیم داد.

وی افزود: سربازان ایران اسلامی نگهبان دین، پاسدار شرف و حرمت قانون و مایه عزت و اقتدار کشور هستند و سربازی مسیری است که در جمهوری اسلامی ایران برای رشد و تعالی جوانان این مرز و بوم ترسیم شده و لحظه‌های خدمت به مردم می‌تواند شیرین‌ترین دوران زندگی هر فرد باشد.

سردار فرشید ولایت‌پذیری، برقراری امنیت، ایثارگری و فداکاری، دینداری و بصیرت، نظم و انضباط، سازندگی و تفکر بسیجی، وظیفه‌شناسی و خلاقیت، آراستگی، ارتقای توان جسمی در کنار مسئولیت‌پذیری را از اقدامات شاخص یک جوان سرباز در تراز انقلاب اسلامی عنوان کرد.

وی گفت: خدمت سربازی مصداق جهاد در راه خدا برای تامین امنیت مردم است که باید با هوشیاری، درایت، تدبیر و سلامت باشد تا سرباز پس از اتمام این دوره وارد مسیر جدیدی از زندگی شود.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از نقش خانواده‌ها در تامین امنیت تقدیر کرد و افزود: اگر صبر و همراهی خانواده‌ها را نداشته باشیم این توفیقات حاصل نمی‌شود.

در ادامه این آیین از ۱۰ سرباز و یک فرمانده منتخب در رده‌های مختلف انتظامی تقدیر شد.

سرباز دفاع، امنیت و اقتدار ملی، سرباز ایثارگری و فداکاری، سرباز دینداری و بصیرت، سرباز سازندگی و تفکر انقلابی، سرباز وظیفه‌شناسی و اقدام برجسته، سرباز خلاقیت و فناوری، سرباز مسوولیت‌پذیری و خانواده، سرباز امور فرهنگی، هنری و تبلیغی، سرباز نظم و انضباط اجتماعی و سرباز ورزش و تربیت بدنی از مهمترین محورهای انتخاب سرباز نمونه در جشنواره جوان سرباز است.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.