stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 407823
  • 23 آذر 1400 - 23:14
4

پلمپ ۴۲ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی در غرب اهواز

پلمپ ۴۲ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی در غرب اهواز
خوزستان - رییس مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: ۴۲ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی به دلیل رعایت نکردن شیوه‌نامه مرتبط با پیشگیری از کرونا در ۲ هفته گذشته در غرب اهواز پلمب شد.
قلم | qalamna.ir :

دکتر مهران احمدی بلوطکی رییس مرکز بهداشت غرب اهواز بیان کرد: این اماکن نظیر رستوران، کافه، نانوایی، نان فانتزی، آش وحلیم، قصابی، آرایشگاه مردانه و زنانه، فروشگاه بزرگ زنجیره‌ای و … بودند که به دلیل تخلف، از سوی کارشناسان سلامت محیط مرکز بهداشت غرب اهواز پلمب شدند.

وی افزود: اگرچه وضعیت شهر اهواز به رنگ آبی کرونای است اما نباید تصور کرد که می‌توان رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را کنار گذاشت.

رییس مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: با توجه به بروز گونه جدید اومیکرون در دنیا، باید در کنار واکسیناسیون موازین بهداشتی را مدنظر قرار داده و کاری نکنیم که مجدد روند شیوع کرونا افزایشی شود.

او ادامه داد: اکنون میزان روزانه مراجعه به مراکز منتخب غرب اهواز برای انجام نمونه گیری بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ نفر است که امیدواریم این میزان همچنان کاهش پیدا کند.

احمدی بلوطکی با اشاره به فعالیت واحدهای سیار واکسیناسیون در مناطق حاشیه غرب اهواز گفت: بخشی از کار واکسیناسیون توسط تیم های سیار این مرکز، در مناطق کم برخوردار انجام می‌شود. نقاط با پوشش کم واکسیناسیون را نیز شناسایی کرده و تلاش می کنیم آمار واکسیناسیون را بالا ببریم.

اکنون تمام شهرستان‌های خوزستان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند. بر اساس آمار اعلام شده میزان رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در خوزستان اکنون زیر ۵۰ درصد است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.