stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
  • کد خبر : 408001
  • 24 آذر 1400 - 23:05
0

بیش از ۳۰۰ تن خوراک دام و طیور احتکاری در کرمانشاه کشف شد

بیش از ۳۰۰ تن خوراک دام و طیور احتکاری در کرمانشاه کشف شد
قلم | qalamna.ir :

سردار «علی اکبر جاویدان» چهارشنبه شب به خبرنگار گفت: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت اقتصادی از وجود یک انبار محل احتکار خوراک دام و طیور در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی انبار مورد نظر در خیابان دیزل آباد “کرمانشاه” شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی های لازم به عمل آمد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در این بازرسی ۲۵۰ تن کاه، ۳۵ تن جو، ۱۵ تن کنستانتره و ۲ تن گندم احتکار شده که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال می رسید، کشف شد.

سردار جاویدان همچنین با اشاره به پلمب انبار مورد نظر، از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

وی در پایان مبارزه با پدیده های احتکار و قاچاق کالا و محتکران و قاچاقچیان را از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه برشمرد

کشف یک میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق در کرمانشاه 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی کرمانشاه گفت: ماموران این پلیس در عملیاتی حساب شده موفق به کسب یک محموله لوازم خانگی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در شهرستان کرمانشاه شدند. 

سرهنگ «جلیل سلطانی» ادامه داد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی حین گشت زنی در محور کوزران به سمت چهارزبر به یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی های انجام شده ۴۵ دستگاه لوازم خانگی قاچاق شامل ۲۰ دستگاه چرخ گوشت، ۱۰ دستگاه قهوه ساز، هشت دستگاه اتوبخار، چهار دستگاه میوه خشک کن و سه دستگاه توستر به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه یادآوری کرد: در این راستا یک نفر دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.