stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024
  • کد خبر : 40856
  • 15 فروردین 1399 - 17:50
3

ترانس‌های برق میلیاردی قاچاق به مقصد نرسیدند

ترانس‌های برق میلیاردی قاچاق به مقصد نرسیدند

ایسنا/بوشهر فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از توقیف یک دستگاه کامیون کشنده و کشف دو دستگاه “ترانس برق” به ارزش ۱۵ میلیارد ریال خبر داد.

قلم | qalamna.ir :

سرهنگ فرهاد آراوند با اعلام این خبر اظهار کرد: مأموران ایستگاه بازرسی شهید صلاحی در محور خروجی شهرستان دشتستان، حین کنترل وسایل نقلیه عبوری یک دستگاه کامیون کشنده را به ظن حمل کالای قاچاق متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بررسی بارنامه و مدارک ارائه شده توسط راننده مشاهده کردند که خودرو حامل دو دستگاه ترانس برق ۳۵۰۰ کیلو وات بوده اما شماره سریال ترانس ها در مدارک ارائه شده از طرف راننده با شماره های درج شده بر روی ترانس ها مطابقت نداشته و راننده خودرو  قصد فریب مأموران را دارد که در نهایت خودرو توقیف گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش محموله توقیفی ۱۵ میلیارد ریال برآورد شده است گفت: در این رابطه ۲ متهم دستگیر و در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.  

کشف بیش از یک میلیارد کالای قاچاق در کنگان

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان از توقیف ۲ دستگاه خودرو اتوبوس و وانت بار و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ رهام رضایی با اعلام این خبر، عنوان کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با ورود کالاهای قاچاق، ماموران پلیس آگاهی و پاسگاه انتظامی تمبک، حین کنترل وسایل نقلیه عبوری به دو دستگاه اتوبوس و وانت بار به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک شده و آنها را برای بررسی‌های بیشتر متوقف کردند.

ایسنا به نقل از پلیس بوشهر، این مقام انتظامی گفت: در بازرسی از وسایل نقلیه توقیفی، انواع لوازم برقی شامل ۲۴ عدد کتری برقی، ۳۶عدد اتو، ۴۴ عدد چای ساز، ۷ عدد آبمیوه گیری، ۳۶ عدد فلاسک چای، ۶۵ حلقه لاستیک و تیوپ خودروی سواری، ۲۴ عدد ساک مسافرتی و یک دستگاه موتورسیکلت غیر مجاز قاچاق فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی کنگان با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای قاچاق کشف شده یک میلیارد و ۸۰ میلیون ریال برآورد شده است، بیان کرد: در این رابطه ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.