stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 40905
  • 15 فروردین 1399 - 17:52
1

کشف بیش از ۲۲۹ هزار نوع تجهیزات بهداشتی احتکاری طی ۲۴ ساعت گذشته

کشف بیش از ۲۲۹ هزار نوع تجهیزات بهداشتی احتکاری طی ۲۴ ساعت گذشته

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف بیش از ۲۲۹ هزار نوع تجهیزات بهداشتی احتکاری طی ۲۴ ساعت گذشته در کشور خبر داد.

قلم | qalamna.ir :

سردار محمدرضا مقیمی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی اطلاعات واصله مردمی مبنی بر احتکار کالاهای بهداشتی توسط برخی از افراد سودجو در استانهای مرکزی و شمال غرب کشور، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در آن استانها قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با اشراف کامل اطلاعاتی، در قالب چند تیم عملیاتی با رصد منطقه و انجام یک سری اقدامات تخصصی، طی ۲۴ گذشته تعداد ۱۷ باب انبار و مرکز متخلف پخش کالاهای بهداشتی را شناسایی و پلمب کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا ادامه داد: کارآگاهان در بازرسی از انبارها بیش از۲۲۹ هزار قلم انواع تجهیزات بهداشتی شامل ۸۷ هزار و ۲۱۵ عدد انواع دستکش، ۱۳۸ هزار و ۶۰۷ بطری انواع مواد ضدعفونی کننده به همراه پد الکلی و ۳ هزار و ۵۳۷ عدد انواع ماسک احتکاری در سطح کشور کشف کردند.

سردار مقیمی با اشاره به اینکه بیشترین کشفیات متعلق به استان خوزستان است، گفت: در این رابطه ۱۷ نفر دستگیر شدند که برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

وی با اشاره بر اهمیت حفظ سلامت جسمی و روانی هموطنان تاکید کرد: پلیس امنیت اقتصادی همچنان بر پیشگیری و مبارزه مستمر با محتکران با قوت ادامه می دهد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در خاتمه ضمن تقدیر از همکاری بسیار خوب هموطنان در اجرای طرح تشدید مبارزه با احتکار کالاهای بهداشتی از شهروندان خواست تا همواره هرگونه مورد مشکوکی مشاهده کردند، آن را به مرکز فوریتهای پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.