stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲ خرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 22 May , 2024
  • کد خبر : 409155
  • 02 دی 1400 - 12:15
0

۲ نفر در سوانح جاده ای ۲۴ ساعت گذشته استان همدان جان باختند

۲ نفر در سوانح جاده ای ۲۴ ساعت گذشته استان همدان جان باختند
قلم | qalamna.ir :

سرهنگ «رضا عزیزی» روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار اظهار داشت: یکی از سوانح که در شهرستان کبودراهنگ روی داد که خودروی نیستان دچار واژگونی شد و راننده خودرو به دلیل نبستن کمربند ایمنی جان خود را از دست داد.

وی افزود: همچنین برخورد خودور با موانع جدا کننده مسیر(گاردریل) در محوز ارتباطی نهاوند – کنگاور منجر به فوت راننده خودرو شد.

به گفته وی، براساس بررسی و نظر کارشناسان پلیس راه، عامل اصلی وقوع این سوانح جاده ای خواب آلودگی راننده خودرو بوده است.

رییس پلیس راه استان همدان اظهار داشت: بیش از ۱۸ درصد سوانح فوتی و جرحی محورهای ارتباطی استان همدان مربوط به خودروهای وانت است.

سرهنگ عزیزی، تردد با سرعت غیرمطمئنه، پایین بودن تعادل وانت نیسان و بی توجهی رانندگان این قبیل خودروها به قوانین راهنمایی و رانندگی از جمله عوامل اصلی وقوع این تعداد سانحه فوتی و جرحی در جاده های ارتباطی استان همدان است.

استان همدان بیش از پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع راه شامل سه هزار و ۳۵۹ کیلومتر راه روستای، یک هزار و ۵۴ کیلومتر راه فرعی، ۹۴۰  کیلومتر راه اصلی و بزرگراه و ۸۵ کیلومتر آزاد راه دارد که ۲ درصد راه‌های روستایی، ۲.۵ درصد راه های فرعی، سه درصد از آزاد راه ها و سه درصد از راه اصلی و شریانی کشور در این استان واقع شده است.

سوانح جاده ای استان همدان در هشت ماه نخست امسال با چهار درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۲۸ فوتی به همراه داشته است.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.