stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
  • کد خبر : 409438
  • 04 دی 1400 - 20:41
0

خانه فولاد در خوزستان راه‌اندازی خواهد شد

خانه فولاد در خوزستان راه‌اندازی خواهد شد
خوزستان - سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: خانه فولاد به صورت تخصصی برای شرکت‌های فولاد موجود در خوزستان راه‌اندازی می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

آقا رضا فتوحی روز شنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خوزستان بیان کرد: به دنبال این هستیم که صنف‌های مختلف و تولیدی‌ها در خوزستان، هر کدام انجمن و خانه تخصصی خود را داشته باشند از جمله تشکیل خانه ‌تخصصی فولاد مدنظر است.

وی گفت: راه‌اندازی خانه فولاد با توجه به وجود چند شرکت‌ فولاد در خوزستان، موجب اثرگذاری بیشتر برای حل مشکلات این صنف، و رونق بیشتر تولید فولاد خواهد شد و کار به صورت تخصصی و فنی در این حوزه اداره می‌شود.

سرپرست هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با بیان اینکه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، مشکلات پروژه‌هایی که به هر دلیل راکد مانده و یا تعطیل شده‌اند مورد بررسی قرار می‌گیرد، ادامه داد: دنبال این هستیم که برای کمک به تولیدکنندگان موانع آنها را که بیشتر بحث مالی است برطرف کنیم.

فتوحی بیان کرد: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، کارشناسان مربوطه اظهار نظر می‌کنند وبر اساس اظهارنظرهای کارشناسی طرح‌ها ارزیابی و بررسی می‌شود تا طرح رونق بگیرد و باعث رشد تولید شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان در پایان گفت: بر اساس ماهیت این ستاد وظیفه داریم این موانع را برطرف کنیم و باعث رونق تولید در استان شویم.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.