stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 409542
  • 05 دی 1400 - 14:58
1
مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان مرکزی:

راه اندازی ۲۰ شبکه تولید و فروش محصولات در راستای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان مرکزی

راه اندازی ۲۰ شبکه تولید و فروش محصولات در راستای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان مرکزی
مرکزی_ قلمنا_ مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان مرکزی از راه اندازی ۲۰ شبکه تولید و فروش محصولات در راستای این طرح ملی در استان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

زهره نعمتی مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان مرکزی از راه اندازی ۲۰ شبکه تولید و فروش محصولات در راستای  این طرح خبر داد و افزود: شبکه سازی یکی از مهمترین دستاوردهای این طرح بشمار می رود که موجب توسعه و انسجام در مشاغل خانگی می گردد.

وی با بیان اینکه شبکه های ایجاد شده پویا می باشند، اظهارکرد: جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد توسعه ای در این طرح به دنبال ایجاد شبکه های کسب و کار خانگی در سطح  استان و در زمینه های مختلف شغلی در حال فعالیت می باشد.

نعمتی با اشاره به اینکه شبکه سازی ابزاری اصلی برای رشد در یک شغل مبتکرانه به شمار می رود، خاطرنشان کرد: اگر شبکه سازی را یک رابطه دو طرفه بین تولید کننده و متقاضی در نظر بگیریم، بنابراین یک کانال شبکه سازی مناسب می تواند به پیشرفت شغلی افراد کمک شایانی نماید.

این مقام مسوول در پایان از راه اندازی شبکه های تولید عسل، پوشاک، گیاهان دارویی و میوه خشک، فرش، فیروزه و چرم، لوازم آشپزخانه، لباس بافت زمستانی، و … خبر داد و افزود: امید است با راه اندازی این شبکه ها بتوانیم گامی هرچند کوچک در راستای توسعه و گسترش تولید ملی و همچنین رونق اقتصاد خانواده ها در سطح استان برداریم.

هشتگ: , , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.