stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
  • کد خبر : 40977
  • 15 فروردین 1399 - 17:57
4

تشکیل تیم مداخله روانشناختی برای کنترل «کرونا» در بیمارستان ولی‌عصر(عج)

تشکیل تیم مداخله روانشناختی برای کنترل «کرونا» در بیمارستان ولی‌عصر(عج)

رئیس بیمارستان فوق تخصصی ولی عصر(عج) از تشکیل تیم مداخله روانشناختی و ارائه خدمات مشاوره تلفنی و پایش سلامت مراجعان این مرکز درمانی در جهت مدیریت بحران کرونا خبر داد.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا سرهنگ آیت‌الله عبادی با اشاره به پیامدهای منفی ناشی از عوامل استرس‌زا بر سیستم دفاعی بدن افراد در مقابله با اپیدمی‌ها اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا یا کووید ۱۹ در کشور، ارائه خدمات پیشگیری، پزشکی و درمانی مناسب و اطمینان‌بخشی لازم به جامعه در زمینه پیشگیری در دوره شیوع و گسترش این بیماری، مهمترین عامل در آرامش‌بخشی جامعه و رفع استرس ناشی از این بحران است.

وی در ادامه از تشکیل تیم مداخله روانشناختی در بحران بیماری کرونا در بیمارستان فوق تخصصی ولی عصر(عج) خبر داد و ارائه خدمات مشاوره و اطلاعات معتبر و علمی در خصوص بیماری کرونا، راه‌های پیشگیری و درمان و چگونگی خودمراقبتی افراد در برابر این بیماری را از اهداف تشکیل این تیم و ارائه خدمات به کارکنان درمانی، بیماران و همراهان آنان ذکر کرد.

رئیس بیمارستان فوق تخصصی ولی‌عصر (عج) به ارائه خدمات مشاوره تلفنی و پایش سلامت مراجعان سرپایی و بیماران ترخیص شده این مرکز درمانی اشاره و این اقدام را گامی در راستای تحقق شعار سازمان جهانی بهداشت مبنی بر خودمراقبتی با آموزش و آگاهی‌بخشی بیماران عنوان کرد.

پایگاه خبری پلیس عبادی در پایان اظهارکرد: واحد آموزش بیمارستان ضمن ارائه مشاوره و آموزش‌های لازم به بیمار در خصوص بیماری، علل و عوامل زمینه‌ساز و نحوه مصرف دارو و پیگیری‌های درمانی در زمان مراجعه و دوران بستری در بیمارستان اطلاع‌رسانی می‌کند و یک هفته تا ۱۰ روز بعد از ترخیص بیماران نیز طی تماس تلفنی وضعیت سلامت و بهبودی آنان را در منزل تحت پایش قرار می‌دهد و آموزش‌ها و مشاوره‌های لازم را در راستای خودمراقبتی به بیماران ارائه می‌کند.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.