stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 40995
  • 15 فروردین 1399 - 17:59
2

بسیج تمامی ظرفیت‌های پلیس در مبارزه با احتکار

بسیج تمامی ظرفیت‌های پلیس در مبارزه با احتکار

جانشین فرمانده نیروی انتظامی از بسیج تمامی ظرفیت های پلیس در مبارزه با احتکار، گرانفروشی و قاچاق کالاهای بهداشتی و پزشکی با محوریت پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.

قلم | qalamna.ir :

سردار ایوب سلیمانی در چهل و یکمین جلسه قرارگاه مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، اظهار داشت: مبارزه با احتکار، گرانفروشی و قاچاق کالاهای بهداشتی و پزشکی به صورت جدی و مستمر در سراسر کشور در حال اجرا است.

 وی افزود: با تشکیل قرارگاه های فرعی استانی ضمن رصد، کنترل و هدایت لحظه ای رده های انتظامی سراسر کشور در خصوص جلوگیری تاثیرات منفی شیوع کرونا طرح تشدید مبارزه با احتکار، گرانفروشی و قاچاق کالای بهداشتی و پزشکی به کلیه رده های انتظامی سراسر کشور ابلاغ و اکیپ های نامحسوس در جهت شناسایی و کشف انبارهای احتکار کالاهای بهداشتی و پزشکی با محوریت پلیس امنیت اقتصادی در سراسر کشور انجام می‌شود.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: پلیس امنیت اقتصادی بدون هیچ مماشاتی با هیچ نهاد و شخصی به تلاش و مبارزه جدی خود با این پدیده شوم ادامه می دهد و در این راستا کشف چندین محموله حاوی تعداد قابل توجهی ماسک و انواع کالاهای بهداشتی در استان های تهران، قم، بوشهر، گیلان، آذربایجان غربی، اردبیل و کرمان بیانگر این موضوع است.

بر اساس گزارش سایت پلیس، وی در خاتمه از رصد فضای مجازی و برخورد با افرادی که از این طریق اقدام به ایجاد ناامنی روانی، تشویش اذهان عمومی و ایجاد رعب و وحشت می نمایند خبر داد و از شهروندان درخواست کرد هرگونه مورد مشکوکی مشاهده کردند آن را به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.