stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 410069
  • 09 دی 1400 - 8:51
1
در استان مرکزی صورت گرفت؛

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی منصوب شد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی منصوب شد
مرکزی_ قلمنا_ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی « سینا دلشادی» را به سمت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی منصوب کرد.
قلم | qalamna.ir :

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، در حکم محمد مهدی اسماعیلی خطاب به سینا دلشادی آمده است

جناب آقای سینا دلشادی؛ نظر به شایستگی،­ تجارب­ ارزشمند­­ و­ روحیه­ انقلابی­­ و­­ دینی­ جناب­­ عالی­،­­ به­ موجب­­ این­ حکم­­ به­ عنوان­ «مدیر­ کل­ فرهنگ­ و­ ارشاد­ اسلامی­ استان­­ مرکزی »­ منصوب­ می­شوید.

امید­­ واثق­ است­ که­ با­ استعانت­ از­ خداوند­ متعال و بهره گیری شایسته از ظرفیت های فرهنگی­ آن استان و با امعان نظر و توجه کامل به اهداف و شرح وظایف وزارت خانه و آن اداره کل، به صورت خاص نسبت به اقدامات ذیل اهتمام جدی به عمل آورید:

۱-تدوین سند تحول و نقشه راه فرهنگی، هنری و رسانه ای استان با مشورت نخبگان فکری و فرهنگی با تکیه بر ظرفیت های گوناگون بومی  در جهت تحقق عملیاتی منویات و تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه در جغرافیای استانی.

۲-همکاری فرهنگی مستمر و ایجاد تعامل مناسب با امام جمعه محترم و نماینده ولی فقیه، استاندار محترم و سایر ارگان های دولتی و نهادهای انقلابی استان و تلاش برای هم افزایی موثر با ایشان.

۳-تقویت و حمایت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و حلقه های میانی، انجمن ها و موسسات و تشکل های مردمی و انقلابی فعال در عرصه فرهنگ، هنر و رسانه.

۴-گسترش اقدامات فرهنگی اثر بخش و استعداد پروری و تقویت عناصر فرهنگی، هنری و رسانه­ای در مناطق   کمتر برخوردار استان.

۵-تقویت جایگاه و وظیفه نظارتی اداره کل استان در صدور مجوزهای مختلف با رویکرد اعتلای فرهنگ ایرانی اسلامی و توجه به اقتضائات فرهنگی بومی استان.

۶-توجه و برنامه ریزی به منظور کادرسازی، کشف استعدادها و تربیت عناصر فرهنگی و هنری انقلابی و مکتبی در استان با استفاده از ظرفیت های گوناگون آموزشی و تربیتی.

۷-ایجاد هماهنگی و هم افزایی موثر بین واحدهای استانی سازمان ها و نهادهای تابعه و وابسته وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان­ به­ عنوان­ ارشد­ این­ وزارتخانه­ در­ استان.

 ۸-برقراری ارتباط حسنه و صمیمی با اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استان و تکریم ایشان.

۹-تقویت جایگاه اداره کل استان به عنوان دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان و پویا سازی دبیرخانه و تقویت هویت و کارآیی حقیقی این شورا.

۱۰-رعایت اولویت های محتوایی در برنامه های مختلف شامل: تقویت روحیه عزت و خود باوری ملی، رشد فضائل اخلاقی، اقتصاد مقاومتی و تولید ملی، استحکام نهاد خانواده و افزایش جمعیت، امید آفرینی و نشاط فردی و اجتماعی وتعظیم شعائر اسلامی.

۱۱-همکاری کامل با معاونت های تخصصی و بخش های ستادی وزارت خانه و تامین و تحقق سیاست ها و برنامه های ابلاغی آنها.

از خداوند متعال خواستارم که با یاری همکاران خدوم آن اداره کل و مغتنم شمردن فرصت خدمت به مردم فرهنگ دوست آن دیار، تحت توجهات و حمایت حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه و رهبری حکیمانه امام خامنه ای زید عزه موفق و موید باشید.

  بر اساس این گزارش، سینا دلشادی متولد ۱۳۵۴ دارای دکتری حرفه ای مدیریت استراتژیک و کارشناس ارشد علوم اجتماعی با گرایش مردم شناسی است.

از جمله سوابق وی می توان به معاون اجرایی اداره کل امور استان ها و مجلس حوزه هنری انقلاب اسلامی، معاون اجرایی معاونت راهبری استان های حوزه هنری، رئیس حوزه هنری استان مرکزی ، مشاور جوان استاندار استان مرکزی ، عضو شورای نظارت بر نمایش استان مرکزی و مسئول فرهنگی و هنری فرهنگسرای آئینه اراک اشاره کرد.

وی همچنین تدریس در دانشگاههای فرهنگ و هنر اراک، جهاد دانشگاهی اراک و پیام نور خمین را در کارنامه خود دارد.

از دیگر فعالیت های این پژوهشگر و فعال فرهنگی، تالیف « هنر مدیریت جهادی» تالیف کتاب نقش هنر در کاهش آسیب های اجتماعی می توان اشاره کرد.

لازم به ذکر است، مر اسم تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی هفته آینده برگزار خواهد شد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : روابط عمومی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.