stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 410401
  • 11 دی 1400 - 14:27
2
رئیس کمیته امداد اراک منطقه یک:

اهدای ۴۹ سری جهیزیه به نیازمندان تحت حمایت

اهدای ۴۹ سری جهیزیه به نیازمندان تحت حمایت
مرکزی_ قلمنا_ رئیس کمیته امداد اراک منطقه یک گفت: در ۸ ماهه امسال ۴۹ سری جهیزیه با اعتبار ۹۰۹ میلیون تومان به نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد اراک منطقه یک اهداء شد.
قلم | qalamna.ir :

ابراهیم خسروی افزود: این میزان کمک در قالب تأمین جهیزیه نوعروسان ، هدیه ازدواج پسران و ازدواج مجدد بانوان نیازمند تحت حمایت این اداره از منابع دولتی و کمکهای مردمی پرداخت شده که در مقایسه با نوبت ۸ماهه سال ۱۳۹۹ که به ۳۰ نفر مبلغ ۲۹۳ میلیون تومان پرداخت شده بود و به لطف خیرین بزرگوار و ارجمند در عدد ۶۳ درصد رشد ودر مبلغ به لطف خیرین بزرگوار ۳ برابر شده دارد.

وی اظهار داشت: برگزاری کارگاه آموزشی برای دختران در آستانه ازدواج ونوعروس تحت حمایت از دیگر برنامه‌های کمیته امداد است. کمک به ازدواج جوانان و همچنین ترویج فرهنگ ازدواج آسان می‌تواند در پایداری زندگی زوج‌های جوان و کاهش آسیب‌های اجتماعی تأثیر گذار باشد که با توجه به شرایط ایجاد شده از بیماری منحوس کرونا، کلاسهای آموزشی کمیته امداد نیز بیشتر بسوی مجازی برگزار واستفاده از خبرگزاریهای پرمخاطب در شبکه های مجازی در اولویت برنامه های این نهاد می باشد.

وی گفت: بالا رفتن سن ازدواج و معضل طلاق از مشکلات اساسی جامعه است که حل این مشکلات نیازمند همکاری و مساعدت همه بخش‌ها است.

خسروی با یادوری مشکلات اقتصادی ، گفت: مردم خیر ونیک اندیش می‌توانند با وارد کردن کد دستوری #۰۸۶*۸۸۷۷* با گوشی های همراه یا از طریق تماس با شماره تلفن۰۸۶۳۳۱۲۶۲۳۱ بنام حوزه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اراک منطقه یک برای کمک به تامین جهیزیه نیازمندان اقدام کنند.

هشتگ: , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.