stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 21 May , 2024
  • کد خبر : 410416
  • 11 دی 1400 - 17:05
1

۱۷ قبضه اسلحه غیرمجاز در سرپل‌ذهاب کشف شد

۱۷ قبضه اسلحه غیرمجاز در سرپل‌ذهاب کشف شد
قلم | qalamna.ir :

سردار «علی اکبر جاویدان» روز شنبه به خبرنگار گفت: پس از اطلاع ماموران پلیس سرپل ذهاب مبنی بر ورود یک محموله اسلحه غیرمجاز از کشورهای همسایه به داخل شهرستان، رسیدگی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) موفق به شناسایی یکی از اعضای باند در شهر “سرپل ذهاب” شده و در عملیاتی غافلگیرانه یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ که حامل سلاح های غیرمجاز بود، توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: در بازرسی های انجام شده ۱۷ قبضه اسلحه کلاشینکف غیرمجاز به همراه ۱۰ عدد شعله پوش سلاح های مختلف کشف شد.

سردار جاویدان همچنین با اشاره به دستگیری یک عضو باند و معرفی به دستگاه قضائی، از تلاش برای دستگیری دیگر اعضای باند قاچاق سلاح و مهمات خبر داد.

وی در پایان مبارزه با قاچاقچیان سلاح و مهمات را از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه عنوان و تاکید کرد: اجازه نمی دهیم عده ای با هر نیت و هدفی اقدام به ایجاد ناامنی در جامعه کنند.

سارقان قطعات خودرو در کرمانشاه دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری ۲ سارق قطعات خودرو و اعتراف آن ها به ارتکاب ۲۲ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ «علیرضا دلیری» اظهار داشت: پس از وقوع چند فقره سرقت قطعات خودرو در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۷ بعثت حین گشت زنی به ۲ نفر برخورد کردند که قصد شکستن شیشه یک دستگاه خودرو پراید و سرقت از آن را داشتند که بلافاصله دستگیر شدند.

سرهنگ دلیری با اشاره به اعتراف متهمان به ارتکاب ۲۲ فقره سرقت قطعات خودرو در شهر کرمانشاه، از معرفی آن ها به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.