stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲ خرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 22 May , 2024
  • کد خبر : 410484
  • 12 دی 1400 - 11:06
0

هزار تن خوراک دام قاچاق در “کنگاور” کشف شد

هزار تن خوراک دام قاچاق در “کنگاور” کشف شد
قلم | qalamna.ir :

سردار «علی‌اکبر جاویدان» روز یکشنبه به خبرنگار گفت: پس از اطلاع ماموران پلیس کنگاور از وجود مقدار بسیار زیادی خوراک دام و طیور قاچاق در انبارهای شهرک صنعتی این شهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی انبارهای مورد نظر شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی و با همراهی بازرسان اداره صمت، بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: در بازرسی های صورت گرفته، هزار تن سبوس برنج قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۵۰ میلیارد ریال می رسید، کشف شد.

سردار جاویدان تصریح کرد: در این راستا علاوه بر پلمب انبارهای مورد نظر، یک نفر هم دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق و برخورد قاطعانه با قاچاقچیان را از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

دستگیری سارقان تجهیزات جاده ای در محور دالاهو

فرمانده انتظامی دالاهو از دستگیری سارقان تجهیزات جاده ای در محور این شهرستان به سمت اسلام آبادغرب و اعتراف آن ها به ارتکاب ۱۵ فقره سرقت خبر داد.

 سرهنگ «کیومرث شهبازی اظهار داشت: پس از وقوع چند مورد سرقت تجهیزات جاده ای در محور کرندغرب – اسلام آبادغرب رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران یگان امداد دالاهو با افزایش گشت های هدفمند موفق به شناسایی ۲ سارق که در حال بریدن نرده های کنار جاده بودند، شده و در عملیاتی غافلگیرانه آن ها را دستگیر و خودروی مربوطه را توقیف کردند.

سرهنگ شهبازی در پایان با اشاره به اعتراف متهمان به ارتکاب ۱۵ فقره سرقت تجهیزات جاده ای، از معرفی آن ها به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.