stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 12 May , 2024
  • کد خبر : 410605
  • 12 دی 1400 - 23:05
1

برخورد نیروی انتظامی گیلان با مخلان امنیت در لاهیجان و آستانه اشرفیه

برخورد نیروی انتظامی گیلان با مخلان امنیت در لاهیجان و آستانه اشرفیه
قلم | qalamna.ir :

یکشنبه شب خبرنگار به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی گیلان؛ سرهنگ حمید محمدی‌نسب فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری عامل درگیری و تیراندازی در این شهرستان خبرداد و گفت: یکی از طرفین درگیری به علت جراحات وارده بر اثر اصابت گلوله به بیمارستان منتقل شد. 

وی با بیان اینکه مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای مردم همواره در دستور کار مجموعه انتظامی قرار دارد،  اظهار داشت: پلیس با افرادی که باعث تشویش اذهان عمومی و القاء حس ناامنی می‌شوند، برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

فرمانده انتظامی لاهیجان افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری با سلاح گرم، تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت توسط ۲ نفر اراذل و اوباش و اخلال در نظم عمومی در یکی از خیابان‌های شهرستان لاهیجان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

محمدی نسب با اعلام اینکه در این حادثه یک نفر از طرفین درگیری به علت جراحات ناشی از اصابت گلوله به بیمارستان منتقل شد گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات فنی و اشرافیت اطلاعاتی، عامل این تیراندازی را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه او را دستگیر کردند. 

وی از کشف یک قبضه سلاح گرم غیرمجاز و ۳ قبضه سلاح سرد از خودرو متهم خبر داد و گفت: متهم ۳۱ ساله برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی به پرونده شرارت در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی لاهیجان در پایان با تاکید بر اینکه ایجاد ناامنی، عربده‌کشی و اخلال در نظم و امنیت جامعه، خط قرمز پلیس است خاطرنشان کرد: پلیس اجازه قدرت‌نمایی به هیچ شخصی را نمی‌دهد و با اینگونه افراد با اقتدار کامل برخورد می‌کند.

برخورد قاطع پلیس آستانه‌اشرفیه با مخلان نظم عمومی

همچنین در گزارش دیگری فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه از دستگیری عاملان ایجاد درگیری و چاقوکشی خیابان جهاد این شهرستان خبرداد و بر مقابله قاطعانه پلیس با مخلان نظم و امنیت عمومی تاکید کرد.

سرهنگ سید مهدی نجفی‌پور گفت: در پی گزارش مردمی به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد درگیری و نزاع با سلاح سرد در خیابان‌ جهاد شهرستان آستانه‌اشرفیه و مصدوم شدن یکی از افراد حاضر در دعوا، بلافاصله پلیس با حضور در صحنه شناسایی و دستگیری متهمان را در دستور کار قرار داد.

وی از بستری شدن یکی از طرفین این درگیری در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان به علت اصابت چاقو خبر داد و بیان داشت: با تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، فرد ضارب از افراد سابقه‌دار و اراذل و اوباش است که دارای سوابق متعدد درگیری و ایجاد مزاحمت برای مردم را دارد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با اقدامات فنی، مخفیگاه این فرد شناسایی شد افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی و کلانتری ۱۲ با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه متهم مورد نظر و همدستش را در یکی از روستاها دستگیر کردند.

سرهنگ نجفی‌پور تصریح کرد: متهمان ۱۹ و ۲۱ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی در پایان با تاکید بر مقابله قاطعانه پلیس با مخلان نظم و امنیت عمومی از مردم خواست در صورت مشاهده اینگونه موارد، بلافاصله موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.