stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 410789
  • 14 دی 1400 - 10:53
4

دریافت دُز سوم واکسن کرونا؛ راهکار نجات‌بخش در برابر اُمیکرون

دریافت دُز سوم واکسن کرونا؛ راهکار نجات‌بخش در برابر اُمیکرون
فارس_ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز، راهکار نجات‌بخش برای مقابله با اُمیکرون دریافت دُز سوم واکسن، در کنار رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی است.
قلم | qalamna.ir :

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز درنشست ستاد مدیریت بیماری کووید ۱۹ در دانشگاه، راهکار نجات‌بخش برای مقابله با اُمیکرون را دریافت دُز سوم واکسن، در کنار رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی دانست و گفت: سرعت بالای انتشار سویه اُمیکرون می‌تواند هرگونه بی‌توجهی و سهل‌انگاری نسبت به رعایت بهداشت را به یک بحران بزرگ تبدیل کند.
دکترسیدوحید حسینی، مهم‌ترین تاکید دست‌اندرکاران مجموعه سلامت در شرایط کنونی را توجه جدی به توصیه‌های پیشگیرانه، به ویژه استفاده از ماسک، حفظ فاصله فیزیکی از دیگران و پرهیز از هرگونه دورهمی و تجمعات عنوان کرد و از عموم مردم استان خواست تا با مشارکت در این فرآیند، حامی سلامت خود و اطرافیان باشند.
به گفته سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز در شرایط کنونی لازم است ایمنی خود را با دریافت هر سه دز واکسن در بازه‌های زمانی اعلام شده تکمیل کرده و بتوانیم سطح ایمنی عمومی در جامعه را افزایش دهیم.
وی از افراد علامت دار و مشکوک به بیماری خواست تا در صورت بروز علائم، هر چه سریع‌تر به مراکز منتخب ۱۶ ساعته تشخیص و درمان سرپایی کرونا و یا پزشک خانواده خود مراجعه و از خوددرمانی پرهیز کنند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز تأکید کرد: واکسن جایگزینی برای ماسک نیست و باید همچنان شیوه‌نامه‌های بهداشتی رعایت شود تا ایمن‌سازی جامعه تکمیل و از انتشار این بیماری جلوگیری شود.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.