stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳ تیر , ۱۴۰۳ Sunday, 23 June , 2024
  • کد خبر : 411260
  • 16 دی 1400 - 18:16
0

خبرهای کوتاه انتظامی کرمانشاه

خبرهای کوتاه انتظامی کرمانشاه
قلم | qalamna.ir :

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف ۳۵ تن خوراک دام قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در کرمانشاه خبر داد و گفت: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان از وجود یک انبار دپوی محصول قاچاق در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ “جلیل سلطانی” اظهار داشت : ماموران پلیس امنیت اقتصادی با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی انبار مورد نظر شده و پس از هماهنگی های لازم با مقام قضایی بازرسی های لازم رابه عمل آوردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی های انجام شده ۲۰ هزارکیلو گرم ذرت و ۱۵ هزار کیلوگرم جو قاچاق به ارزش ۲میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد، از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضایی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

بیش از ۳۸۰۰ حبه قرص روانگردان در کرمانشاه کشف شد 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: با تلاش ماموران پلیس ۳ هزار و ۸۰۶ حبه قرص روانگردان کشف شد. 

سرهنگ “علیرضا دلیری” اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس مبنی بر اینکه یک عطاری در پوشش فروش محصولات گیاهی و دارویی اقدام به پخش قرص های غیرمجاز می کند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۲۱ نیایش با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی عطاری مذکور در شهرک فرهنگیان فاز ۲ شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی های لازم به عمل آمد.

سرهنگ دلیری با بیان اینکه در بازرسی های انجام شده ۳ هزار و ۸۰۶ حبه قرص روانگردان و ۱۳۰۰ سی سی شربت متادون کشف شد، از دستگیری یک نفر در این خصوص و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

کشف حدود ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در کرمانشاه 

رئیس پلیس پیشگیری استان گفت: با تلاش ماموران کلانتری ها و پاسگاه ها از ابتدای مهر تا نیمه دی، حدود ۳۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر که عمده آن ها را تریاک تشکیل می دهد، در شهرها و مناطق مختلف کرمانشاه کشف شده است. 

سرهنگ “فرزاد اکبری” اظهار داشت: علاوه بر کشف این مقدار مواد مخدر، ۱۲۲ قاچاقچی و خرده فروش و ۵۲۰ معتاد متجاهر جمع آوری و برای صدور احکام لازم و ترک اعتیاد تحویل مراجع قضائی شدند.

وی کشف ۲۲۸ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز، ۷۹۵ هزار نخ سیگار و ۲۴ هزار لیتر سوخت قاچاق را از دیگر اقدامات صورت گرفته برشمرد و گفت: با تلاش ماموران کلانتری ها و پاسگاه های استان ۴۱۸ مجرم متشکل از افراد سارق، قاچاقچی، کلاهبردار، جاعل و … هم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شده اند.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.