stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 411694
  • 19 دی 1400 - 8:56
1

«شهید سلیمانی» در سیل خوزستان استراتژی مسئولان را تغییر داد

«شهید سلیمانی» در سیل خوزستان استراتژی مسئولان را تغییر داد
خوزستان - عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: شهید سلیمانی وظیفه‌ای در مدیریت سیل خوزستان نداشت اما به کمک مردم و عشایر عرب آمد و نوع نگاه مردم و مسئولان را نسبت به استراتژی‌ها تغییر داد.
قلم | qalamna.ir :

مجتبی یوسفی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با برنامه «مثل پدر» از رادیو مقاومت در رابطه با مجاهدت‌های حاج قاسم سلیمانی گفت: به فرموده مقام معظم رهبری حاج قاسم مبدع مکتب سلیمانی شد، از این جهت که هر جا مردم به او و تفکرش نیاز داشتند، در کنار آن‌ها بود. چه زمانی که به لحاظ امنیتی در مقابل تکفیری‌ها برای دفاع از مردم کشور و منطقه به پاخاست و چه مواقعی مثل سیل خوزستان که به دلایل مختلف مثل سوء‌مدیریت به حضور او احتیاج داشتیم.

وی ادامه داد: در سیل خوزستان تدبیر مسئولین وقت این بود که برخی از شهرها را تخلیه کنیم چرا که به علت نگه داشتن آب پشت سدها، ممکن بود شهرها زیر سیل بروند، اما سردار سلیمانی با اینکه از نظر سازمانی وظیفه‌ای در این زمینه نداشت به خوزستان آمد و در کنار عشایر به ویژه عشایر عرب قرار گرفت و به آن‌ها گفت که فرض کنید خوزستان حرم است و باید اینجا را حفظ کنیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: او نوع نگاه مردم و مسئولین را به استراتژی که باید به آن عمل می‌شد تغییر داد. مردم هم وقتی دیدند یک ژنرال بین‌المللی از جنس آن‌هاست و بدون تکلف در کنارشان قرار گرفته است، به میدان آمدند و آنچه باید را، اجرایی کردند، این همان مکتبی است که در کشور کارساز خواهد بود.

یوسفی بیان کرد: اگر همه جامعه و مسئولان با همدلی کنار هم قرار بگیریم و با صداقت با هم برخورد کنیم، می‌توانیم اقداماتی را اجرایی کنیم. ما در عین اینکه در پی ارتباطات هستیم باید نگاه ویژه به ظرفیت‌های داخلی و جوانان خود داشته باشیم، در چنین شرایطی مردم نیز با ما همراه خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: مردم خوزستان قدرشناس بودند. آن‌ها که یادشان بود سال قبل حاج قاسم در شرایط سختی کنارشان قرار گرفت، گفتند امروز وظیفه ما است که در تشییع پیکر او شرکت کنیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: در دنیا نیروهای نظامی در عین اینکه نقش بسزایی دارند ولی محبوبیت آنچنانی مثل سایر رهبران شاخص ندارند. اما الگویی مثل حاج قاسم نشان می‌دهد هرکس در کنار مردم باشد جامعه از او قدرشناسی خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه شرایط برخی مناطق کشور از جمله خوزستان نشان‌دهنده آن است که نگاه برخی مسئولان، به مسائل کشور به صورت بخشی بوده و عدالت‌محور عمل نکرده‌اند گفت: امروز زمان تنظیم بودجه است، اگر ادعا داریم که می‌خواهیم مکتب سردار سلیمانی را تداعی کنیم باید همراه با همه مسئولان کشور به جای تأمین منافع خود در استان‌ها با تنظیم صحیح بودجه به حل مشکلات ابتدایی مردم بپردازیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مسئولان امروز به پیروی از سردار سلیمانی باید به جای بخشی‌نگری به شاخص‌ها و ارزش‌ها توجه کنند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.