stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 411970
  • 20 دی 1400 - 12:22
1
در اراک رقم خورد؛

افتتاح مرکز کارآفرینی دانشگاه فنی و حرفه ای دختران واحد اطهر

افتتاح مرکز کارآفرینی دانشگاه فنی و حرفه ای دختران واحد اطهر
مرکزی_ قلمنا_ مرکز کارآفرینی دانشگاه فنی و حرفه ای دختران واحد اطهر امروز افتتاح شد.
قلم | qalamna.ir :

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان مرکزی در این مراسم گفت: این واحد را در دانشگاه فنی و حرفه ای استان مرکزی دایر داریم و با توجه به تفاوت رشته های مرکز دختران با پسران، این مرکز را بصورت ویژه در واحد دختران در حال راه اندازی هستیم.

دکتر مهرداد احمدی افزود: هدف از ایجاد این مرکز مطالعه بیشتر بر اساس کارآفرینی و رشته هایی است که در این واحد آموزشی داریم، بحث شناخت خیرین و شرکت های خصوصی نیز که بتوانند در زمینه کارآفرینی به ما کمک کنند، از دیگر اهداف بشمار می رود.

وی ادامه داد: هدف دیگر برگزاری دوره های مورد نیاز دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی در رشته های مورد نظرشان برای اشتغال است و از کسانی که در زمینه کارآفرینی و اشتغال تجربه دارند در رشته های فعال مرکز عضوگیری خواهیم کرد و در اتاق های فکر ایده ها و مشاوره های خود را در اختیار دانشجویان قرار می دهند، البته آموزش ها برای عموم است.

وی بیان کرد: هر چند در برخی از رشته ها مانند طراحی دوخت، دانشجو بعد از فارغ التحصیلی مزون را راه اندازی کرده و مشغول بکار می شود؛ اما سعی داریم در سایر رشته ها مانند کامپیوتر، مدیریت خانواده و حسابداری نیز به این نتیجه برسیم.

احمدی یادآور شد: شروع این کار با هنر گیوه دوزی با متد جدید انجام شد و امروز از این هنر گیوه دوزی با متد جدید نیز رونمایی شد.

در ادامه رییس آموزشگاه فنی و حرفه ای دختران اراک گفت: آموزشگاه فنی و حرفه ای دختران اراک در ۱۰ رشته مقطع در کاردانی در رشته هایی مانند حسابداری فعال است.

رضوان قربانی افزود: افزایش رشته ها در لولویت ها است و الان سه رشته مقطع در کارشناسی را ایجاد کردیم و با توجه به تنوع رشته های دایر در مرکز این ظرفیت را داریم در تمامی عرصه های پروژه محور و کارهای فرهنگی در سطح استان از ظرفیت های آموزشکده استفاده کنیم و در زمینه بانوان در خصوص اعتلای فرهنگ کارآفرینی اقداماتی را صورت دهیم.

وی اظهار کرد: رویداد امروز افتتاح مرکز کارآفرینی و هدایت شغلی دانشکده اطهر است و آیین رونمایی از احیای هنر گیوه استان مرکزی است.

هشتگ: , , , , , , , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.