stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 41258
  • 16 فروردین 1399 - 1:25
4

کاهش دوره‌های اعزام به خدمت مشمولان از ۱۸ به ۱۱ دوره

کاهش دوره‌های اعزام به خدمت مشمولان از ۱۸ به ۱۱ دوره

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: از ابتدای سال ۹۹ به صورت آزمایشی تاریخ اعزام مشمولان به مراکز آموزش تجمیع شده و از ۱۸ دوره به ۱۱ دوره کاهش می یابد.

قلم | qalamna.ir :

سردار تقی مهری اظهار کرد: برابر هماهنگی‌های صورت گرفته با ستاد کل نیروهای مسلح مقرر شد از ابتدای سال ۹۹ به صورت آزمایشی ۶ ماهه، تاریخ اعزام مشمولان به مراکز آموزش تجمیع و از ۱۸ دوره به ۱۱ دوره کاهش یابد.

وی گفت: همچنین برابر مصوبات اتخاذ شده و ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح به منظور رفع برخی از مشکلات در پرداخت حقوق و بیمه سربازان و همچنین در نظر گرفتن سایر مزایای این طرح، اعزام مشمولان در نوزدهم هر ماه لغو شد.

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی تصریح کرد: اولین دوره اعزام در سال ۱۳۹۹، ابتدای اردیبهشت ماه است و در این راستا مشمولان با مدرک تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا، یکم هر ماه و مشمولان دارای مدرک تحصیلی زیر دیپلم ودیپلم  سوم هر ماه به خدمت اعزام می شوند.

پایگاه خبری پلیس سردار مهری  افزود: مشمولان با ثبت درخواست اعزام به خدمت در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس +۱۰ برگ آماده به خدمت دریافت می کنند و مشمولانی که در گذشته برگ آماده به خدمت اخذ کرده اند نیز می بایست با مراجعه به دفاتر، برگ آماده به خدمت با تاریخ‌های جدید را اخذ کنند.

وی ادامه داد: اعزام مشمولان در سال ۱۳۹۹ براساس شیوه فوق انجام می‌شود و نیروهای مسلح و سایر سازمان‌ها نیز می بایست برابر اعزام به شیوه جدید برای پذیرش مشمولان برنامه‌ریزی کنند.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.