stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
  • کد خبر : 41421
  • 16 فروردین 1399 - 1:54
3

شیمی بازار در سال ۹۸

 سال ۱۳۹۸ فرصت‌ها و تهدیدهای گوناگون و غیرقابل پیش‌بینی بسیاری را برای فعالان اقتصادی رقم زد. شرکت‌های زیادی با تمهیدات و پیش‌بینی‌های لازم توانستند موقعیت خود را حفظ کرده و به رشد خود ادامه دهند اما شرکت‌هایی نیز با عدم توجه به این تغییرات سود خود را از دست داده و از چرخه رقابت کنار رفتند.

قلم | qalamna.ir :

بنابر اعلام شیمی بازار، امروزه صنایع مختلف و سازمان‌ها لزوم بهره‌گیری از تکنولوژی را برای پیدا کردن بازار مناسب فروش خود درک کرده‌اند. استارتاپ‌های گوناگون در حوزه‌های مختلف شکل گرفته و با بهره‌گیری از فرصت‌های جدیدی که تکنولوژی در اختیار آنها قرار می‌دهد، بازارهای تازه‌ای را ایجاد کرده‌اند. شرکت‌هایی که با آگاهی و استفاده از توان تکنولوژی به‌روز پیش می‌روند بهتر می‌توانند سهم بازار و تولید خود را در شرایط مختلف حفظ کنند.

امروزه پلتفرم‌های دیجیتال نقش مهمی در ایجاد بازار جدید و نگهداری سهم بازار دارند. یکی از پلتفرم‌هایی که سال بسیار درخشانی را در مهم‌ترین حوزه صنعتی کشور سپری کرد، پلتفرم شیمی بازار بود. شیمی بازار یک پلتفرم آنلاین B۲B خرید و فروش مواد شیمیایی است که توانست برای فعالین صنایع شیمیایی رونق اقتصادی قابل توجهی رقم بزند. راه‌اندازی سرویس درخواست آنلاین مواد شیمیایی توانست رکورد سایت‌های B۲B تخصصی را با بیش از ۹۰ در خواست در روز بشکند.

 لازم به ذکر است که در آغاز، فعالین صنایع شیمیایی از تکنولوژی‌های جدید در فروش خود بهره نمی‌گرفتند اما شیمی بازار توانست با آگاهی بخشی مستمر مزایای خدمات آنلاین را به صورت عملی به مشترکین خود نشان دهد. با این تلاش شاهد بودیم که در ابتدای سال با کمتر از صد شرکت و حدود هزار ماده شیمیایی در این پلتفرم کار آغاز شد و در پایان سال به بیش از ۵۰۰ شرکت و حدود ده هزار ماده شیمیایی رسید.

شیمی بازار با هدف‌گذاری مناسب و شناسایی به موقع نیاز بازار و استفاده از تیم‌های متخصص توانست کمک بسیار زیادی به رونق تولید مواد شیمیایی داشته باشد و دغدغه‌های فعالین این صنعت را به حداقل برساند. پلتفرمی که در زمان و جایگاه مناسب با تشخیص نیاز بازار فعالیت خود را شروع کرد و کمک ویژه‌ای به رونق صادرات و واردات مواد شیمیایی داشت.

 شیمی بازار، این فروشگاه آنلاین مواد و محصولات شیمیایی با مزایا و خدمات گوناگون خود ضمن حمایت از شرکت‌های فعال در حوزه شیمیایی این اطمینان خاطر را فراهم می‌کند تا مواد اولیه خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری کرده و در فروش رقابتی بالاترین سود را کسب کنند.

با توجه به اهمیت صادرات و واردات در حوزه مواد شیمیایی و شرایط تحریمی کشور جمهوری اسلامی ایران، شیمی بازار با برگزاری جلسات متعدد با انجمن صنعت مواد شیمیایی فرصت‌های ویژه‌ای را برای اعضای خود ایجاد کرده است. در امر واردات و صادرات که بازاری پر سود و پررونق است، شیمی بازار توانسته است با تسهیل امور مربوطه برای اقتصاد کشور گام‌هایی مثبت و مهم بردارد.

شیمی بازار با فراهم کردن خدمات جانبی خرید و فروش مواد شیمیایی از جمله حمل و نقل و بیمه که به دلیل ماهیت مواد شیمیایی از اهمیت بالایی برخوردار است، اطمینان خاطر خریداران و فروشندگان را فراهم نموده است.

سرویس حمل و نقل اوبار یکی از بزرگترین سرویس های حمل و نقل آنلاین است، و می‌تواند با ویژگی‌های خاص خود از جمله امکان رصد آنلاین بار، صدور بارنامه الکترونیکی و امکان استفاده از پایین‌ترین قیمت به کمک خریداران و فروشندگان در این عرصه بیاید.

سرویس بیمه و انعقاد قرارداد آنلاین یکی دیگر از خدماتی است که شیمی بازار در اختیار اعضای خود قرار می‌دهد و باعث صرفه جویی در وقت و هزینه فعالان این صنعت در خرید و فروش مواد شیمیایی می‌شود.

سرویس ارزیابی ماده و محصول با مشارکت شرکت بازرسی  BSMI یکی دیگر از خدمات متعدد شیمی بازار است که باعث می‌شود شرکت‌هایی که تخصص لازم برای خرید مواد شیمیایی را ندارند بتوانند متناسب با نوع نیاز خود بهترین انتخاب را از جهت کیفیت محصولات خریداری شده داشته باشند.

آمارهایی موفق نظیر بیش از ۲۰ هزار صفحه ایندکس شده و ۱۵۰۰ بازدید روزانه و خدمت رسانی به بیش از ۲۵۰۰ شخص حقوقی مصرف کننده مواد شیمیایی و… گواه رشد و موفقیت این پلتفرم است و نشان‌گر چشم‌اندازی امیدبخش برای سال‌های پیش رو است.

 رسالت شیمی بازار خدمت رسانی هر چه بیشتر و بهتر به مشترکین خود است. به همین جهت شیمی بازار برای سال۱۳۹۹ طرح ها و برنامه‌ریزی‌های گوناگونی مد نظر دارد تا تهدیدها را تبدیل به فرصت نموده و از بستر مناسب خدمات آنلاین برای گسترش فعالیت خود استفاده کند. جلسات متعدد شیمی بازار با انجمن مواد شیمیایی و انجمن صادرکنندگان و واردکنندگان مواد شیمیایی کمک بسیار موثری به رفع موانع صادرات و واردات کرده و تسهیلات گوناگونی را در اختیار فعالان این صنعت قرار داده است.

 امید است در سال پیش رو شیمی بازار به خدمات رسانی هر چه بهتر و بیشتر در حوزه صنایع شیمیایی توفیق داشته باشد و در راه اعتلای ایران عزیزمان گامی مثبت بردارد.

باهدف یاری‌رساندن هر چه بیشتر و در راستای رسالت شیمی بازار فعالین صنعت مواد شیمیایی برای دریافت اطلاعات می‌توانند از طریق سایت  Chemibazar.com و یا با شماره تماس‌های ۰۲۱۸۶۰۴۶۷۲۵ و ۰۲۱۸۷۷۰۰۴۷۶ و ۰۲۱۸۶۰۴۶۰۷۱ با این پلتفرم در ارتباط باشند.

انتهای رپرتاژ آگهی

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.