زندگی و مرگ خواننده جوان بهنام صفوی

بهنام صفوی خواننده و آهنگساز جوان و محبوب پاپ کشورمان دیگر میان ما نیست

بهنام صفوی متولد ۱۵ تیرماه ۱۳۶۲ در شهر شیراز بود. او از شانزده سالگی در بندر ماهشر زندگی میکرد. وی تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی مهندسی عمران ادامه داد. وی از همان دوران کودکی به صورت خودکار پیانو زدن را آغاز کرد و در این رشته از خود استعداد و علاقه نشان داد.

نخستین آلبومش را با نام عشق من باش در سال ۱۳۸۸ روانه بازار کرد. بهنام صفوی جزو بهترین خوانندگان پاپ به شمار می آید برگزاری کنسرت های داخلی وخارجی از فعالیت های اوست.

آلبوم عشق من باش بهنام صفوی

وی درسال ۱۳۸۵ قطعه تمنا را منتشر کرد که مورد استقبال قرارگرفت وهمین انگیزه ای برای تولید آلبوم عشق من باش شد. صدای بهنام صفوی شباهت زیادی با صدای رضا صادقی دارد.

ترانه شناسی بهنام صفوی

آلبوم های بهنام صفوی

عشق من باش (۱۳۸۸)

آرامش (۱۳۹۱)

فوق العاده (۱۳۹۳)

بگودوستم داری (۱۳۹۴)

معجزه (۱۳۹۵)

تک آهنگ های بهنام صفوی

حیف

خدا

تولد دوباره

تب

فرصت کمه

سوء تفاهم

محرم اسرار (به همراه:شهرام شکوهی)

سؤال

همین حوالی

احساس عجیب

نامه عشق

وقتی تو باشی

خاک تب دار

بهترین روز خدا

عشق بی نظیر

اخراجی ها ۳ (نماهنگ اخراجی ها ۳)

آرامش

تو نزدیکی (به همراه:علی اصحابی و فرزاد فرزین)

چقدر خوبه

دیونه بازی (با:شهاب رمضان)

طاقت ندارم

هنوز عاشقتم (با:شهاب رمضان)

دلگیر

کاش خدا منو ببینه

تنظیم و آهنگ سازی بهنام صفوی

عشق من باش

کاش تو دنیای تو بودم

احساس عجیب

چشمان سیاه

چه مهربون

آرامش

محرم اسرار

بهنام صفوی دو خواهر به نام های مهناز و مهرناز داشت ، پدرش نیز بازنشسته و مادر خانه دار بود. وی متاهل بود و از ازدواج خود نیز بسیار راضی بود. بهنام صفوی در خصوص ازدواج اعتقاد داشت که بخش بسیار مهمی از زندگی انسان است و میتواند موتور محرکی باشد که انسان را به جلو براند. وی به تازگی صاحب فرزند پسر زیبا به نام سام شده بود. فرزند بهنام صفوی در طول دوران بیماری وی پا به دنیا گذاشت و امید دل این خواننده و آهنگ ساز جوان بود.

بهنام صفوی به دلیل بیماری مدتها تحت درمان قرار داشت. وی به یک ضایعه ی مغزی دچار شده بود و ۶ سال تمام درگیر مداوای بیماریش بود. او که از سال ۱۳۹۲ دچار ضایعه مغزی شده بود، با پیشرفت این بیماری در صبح ۲۹ تیرماه ۱۳۹۴ مجبور به عمل جراحی سختی شد. حال بهنام صفوی بعد از عمل در ایران بسیار بهتر شده بود و حتی آلبوم جدید خودش به نام (معجزه) را هم منتشر و کنسرت ها و اجراهای زیادی را هم برگزار کرد. همچنین چند تک آهنگ را هم بعد از عمل خود منتشر کرد، ولی در سال ۱۳۹۶ دوباره بیماری بهنام صفوی تشدید شد و این بار برای درمان به آلمان سفر کرد و توسط پورفسور سمیعی در بیمارستان INI هانوفر آلمان تحت عمل جراحی دوباره قرار گرفت.

بهنام صفوی بعد از عمل جراحی خود در آلمان به ایران بازگشت و دوره های شیمی درمانی و پرتودرمانی و روند ادامه درمان خود را انجام می داد که بامداد امروز در سن ۳۶ سالگی در شهر اصفهان دار فانی را وداع گفت.

منبع، تابناک