مدیر مخابرات منطقه مرکزی در راستای تحقق حقوق شهروندی از ساعت ۱۰/۰۰ الی ۱۱/۳۰ صبح ، از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) پاسخگوی تماسهای مردمی بود.
بر اساس این گزارش مهندس لطفی، پس از ثبت درخواستهای شهروندان، دستورهای لازم را برای پیگیری مشکلات آنها از سوی مسئولین مرتبط صادر کرد.
گفتنی است مدیر مخابرات منطقه مرکزی به همراه مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ومدیرکل پست به مدت ۹۰ دقیقه دراین مرکز از طریق خط ارتباطی ۱۱۱ به تماس های مردمی با این سامانه پاسخ دادند.