stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
  • کد خبر : 416450
  • 06 بهمن 1400 - 14:16
0
شهردار منطقه دو اراک؛

رشد ۲۱۶ درصدی درآمد منطقه دو نسبت به میزان موظفی در دی ماه

رشد ۲۱۶ درصدی درآمد منطقه دو نسبت به میزان موظفی در دی ماه
مرکزی_ قلمنا_ شهردار منطقه دو اراک از رشد 216 درصدی درآمد منطقه دو نسبت به میزان موظفی در دی ماه خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

مجتبی قاسمی گفت: با توجه به اینکه درآمد منطقه طی دی ماه سال جاری برابر موظفی معین شده می بایست ، مبلغ( ۱۶۲،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ )ریال می بود که با تلاش پرسنل مبلغ محقق شده به میزان (۳۴۹،۲۲۰،۷۳۱،۳۰۱)ریال می باشد که به نسبت سال کذشته در این بازه زمانی نشان دهنده رشدی حدود ۲۱۵/۶ درصد است.

وی، ضمن اشاره به پرونده های واصله به کمیسیون ماده صد،عنوان کرد: طی ماه دی ۱۲۱ پرونده واصله و تعداد ۱۳۲ مورد پرونده ارسالی از کمیسیون بوده که ۱۱ مورد رای تخریب و انسداد و میزان ۲۷۱،۷۰۱،۲۵۰ ریال جریمه در نظر گرفته شده است.

شهردار منطقه دو اراک، با اشاره به صدور ۱۵ مورد پروانه ساختمانی طی دی ماه سال جاری، خاطرنشان کرد: ۱۴ مورد اتمام بنا و ۳۴۰ موردبازدید از محل انجام شده است.

قاسمی، با اشاره به بارش برف طی هفته گذشته، گفت: با توجه به بارش های اخیر به همت حوزه معاونت خدمات شهری منطقه و با همکاری سازمان مدیریت پسماند، پاکسازی معابر اصلی و یخ زدایی پیاده راه های منطقه جهت بهبود عبورومرور شهروندان در اسرع وقت انجام شد.

وی در خصوص اقدامات صورت گرفته در حوزه زیبا سازی منطقه، عنوان کرد: با تلاش همکاران سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری رنگ آمیزی ترانس و پست برق میدان شریعتی خیابان بهشتی، رنگ آمیزی دیوار آلوده پل جهاد، جمع آوری بنرهای غیرمجاز در سطح منطقه، نصب تابلو کوچه شهیدان گمنام خیابان میرزای شیرازی در هفته اخیر صورت گرفته است.

  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.