stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
  • کد خبر : 417706
  • 11 بهمن 1400 - 10:50
1
رئیس کمیته امداد اراک منطقه یک خبر داد:

بهره‌مندی ۶۹۵ مددجو از خدمات فرانشیز درمانی

بهره‌مندی ۶۹۵ مددجو از خدمات فرانشیز درمانی
مرکزی_ قلمنا_ رئیس کمیته امداد اراک منطقه یک از بهره‌مندی ۶۹۵ مددجو از خدمات فرانشیز درمانی خبر داد و گفت: در ۹ ماهه سالجاری حدود۸۱۶ میلیون تومان به منظور هزینه‌های فرانشیز خدمات درمانی به ۶۹۵ نفر از مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است.
قلم | qalamna.ir :

ابراهیم خسروی افزود: این هزینه بابت فرانشیز بستری و عمل‌های سرپایی، فرانشیز دارو و پاراکلینیک، تجهیزات و لوازم پزشکی در قالب کمک به پوشش خدمات بیمه مکمل(فرانشیز درمان)پرداخت ‌شده است.

خسروی با اشاره به اینکه مبلغ مذکور از منابع دولتی وکمکهای مردمی هزینه شده ، اظهار داشت: با توجه به ممنوعیت برگزاری دوره‌های آموزشی بدلیل شیوع بیماری منحوس و خطرناک کرونا ، جهت ارتقا شاخص‌های بهداشتی مددجویان ازطریق شبکه های مجازی نسبت به اطلاع رسانی های مهم صورت گرفته و به ۳۱۰ نفر از مددجویان معزز ، بسته های بهداشتی طی این مدت۹ماهه اهداء شده است.

وی اضافه کرد: پرداخت هزینه فرانشیز به نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان در۹ماهه سال۱۳۹۹ مبلغ۲۵۱ میلیون تومان بوده که در مقایسه با عملکرد ۹ماهه امسال با کمک خیران سه برابر شده است.

خسروی با بیان اینکه طبق آخرین آمار ۵۶۱۴ خانوار از کمیته امداد منطقه یک اراک کمک معیشت دریافت می کنند، خاطرنشان کرد: هموطنان و خیرین محترم می توانند با شماره گیری با تلفن همراه با شماره #۰۸۶*۸۸۷۷* به‌صورت مستقیم وجوه خود را جهت کمک به بیماران خاص و صعب العلاج واریز نمایند.

  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.