stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
  • کد خبر : 417736
  • 11 بهمن 1400 - 11:24
0
توسط منابع طبیعی استان مرکزی رقم خورد؛

بررسی واگذاری عرصه مورد نیاز طرح هادی روستای بهارستان

بررسی واگذاری عرصه مورد نیاز طرح هادی روستای بهارستان
مرکزی_ قلمنا_ واگذاری عرصه مورد نیاز طرح هادی روستای بهارستان با حضور استاندار و مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی مورد بررسی قرار گرفت.
قلم | qalamna.ir :

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آشتیان در این جلسه گفت: در سفر استانداری و مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری این استان به آشتیان در نشستی با اعضای شورای اسلامی، شهردار ، مسئولین و روسای ادارات و اعضای شورای اداری شهرستان مسائل و اولویت های شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

علیرضا نظامی افزود: ساخت و سازهای انجام شده در اراضی ملی خارج از طرح هادی روستای بهارستان از جمله مسائلی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت ومدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی توضیحاتی از پرونده های تخلفات ساخت و ساز انجام شده در اراضی ملی و روند قضایی شکل گرفته ارایه کردند.

وی ادامه داد: در این نشست مقرر شد موضوع از طریق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان آشتیان پیگیری و این اداره آمادگی خود را به منظور تعامل و همکاری لازم ضمن رعایت قوانین و مقررات مربوطه با بنیاد مسکن اعلام نمود.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آشتیان یاد آور شد: دکتر مخلص الائمه استاندار مرکزی به اتفاق هیأت همراه و نماینده مردم شریف شهرستان های آشتیان ، تفرش و فراهان در مجلس شورای اسلامی، طی سفری یک روزه به این شهرستان، ضمن حضور در گلزار مطهر شهدای روستای مزرعه نو، از شرکت های تولیدی و صنعتی آوا پزشک، شرکت تولیدی و صنعتی فیدار پدیده و شرکت مدرن بازدید کردند و در همایش تجلیل از خیرین حوزه سلامت شهرستان حضور یافته و در پایان نیز پروژه های بخش درمان افتتاح شد.

  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.