stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
  • کد خبر : 418024
  • 12 بهمن 1400 - 9:43
0
مدیر روابط عمومی و رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

آغاز پویش «پرچم افتخار، سرود افتخار» در استان مرکزی

آغاز پویش «پرچم افتخار، سرود افتخار» در استان مرکزی
مرکزی_ قلمنا_ مدیر روابط عمومی و رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: پویش «پرچم افتخار - سرود افتخار» به مناسبت ایام الله دهه فجر با هدف ترویج حس افتخار و احترام به آرمان‌های انقلاب و پرچم ایران به‌عنوان نماد اصلی هویت ملی در استان مرکزی آغاز شد.
قلم | qalamna.ir :

میلاد اسکندری افزود: در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پویش ملی «پرچم افتخار، سرود افتخار» همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی آغاز به کار کرد.

وی ادامه داد: باهدف برگزاری هرچه با شکوه‌تر ایام دهه فجر از همه مردم به خصوص کاربران شبکه‌های اجتماعی دعوت می‌شود که از نصب پرچم ایران بر سر در خانه‌ها، مدارس، مغازه‌ها و محل‌کار خود، یا معابر عمومی عکس بگیرند و آن را به یکی از شهدای کشورمان که پیشگامان اقتدار ایران هستند تقدیم کرده و با هشتگ پرچم_افتخار و نام آن شهید عزیز در فضای مجازی منتشر کنند.

اسکندری افزود: با توجه به تاثیر پذیری اجراهای گروه های سرود و تداعی خاطرات انقلاب اسلامی، گروه های سرود مختلف در نقاط مختلف استان مرکزی می‌توانند با حمایت روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در نقاط مختلف و پرتردد شهری و روستایی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به اجراه های سرود بپردازند.

مدیر روابط عمومی و رسانه تبلیغات اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: به مناسبت فرارسیدن دهه فجر، تهیه پرچم های ایران در ابعاد مختلف، پوسترهای متنوع با موضوع انقلاب اسلامی، فضاسازی شهری با استفاده از بیلبوردهای شهری، ۱۵ جشن در ۱۵ مسجد و نشست ها و گفتمان های انقلاب اسلامی از جمله برنامه های اداره کل تبلیغات اسلامی در جهت ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی در استان مرکزی است.

اسکندری خاطرنشان کرد: افرادی که تمایل به شرکت در پویش پرچم افتخار و درخواست هدیه پرچم را دارند عدد ۱ را به سر شماره ۳۰۰۰۲۱۲ ارسال کنند تا پرچم مقدس ایران را به صورت رایگان دریافت کنند.

  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.