stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
  • کد خبر : 419176
  • 16 بهمن 1400 - 10:54
1
در ایام دهه مبارک فجر رقم خورد؛

بازدید فرمانده بسیج شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران از منطقه استان مرکزی

بازدید فرمانده بسیج شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران از منطقه استان مرکزی
مرکزی_ قلمنا_ داود عربعلی فرمانده بسیج شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر، از منطقه استان مرکزی بازدید کرد .
قلم | qalamna.ir :

در نشستی با حضور داود عربعلی فرمانده بسیج شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران ، مدیر منطقه استان مرکزی ، اعضای شورای بسیج پایگاه امام حسین ( ع) ، پایگاه بسیج شهید آهنگرانی نفتکشها و تنی چند از مدیران عامل شرکتهای نفتی و کارکنان این شرکت عملکرد بسیج این منطقه مورد بررسی و پایش قرار گرفت .

در این نشست سعید جمشیدی مدیر منطقه به نقش بسیج این شرکت در کلیه فرایندها اشاره کرد واز عملکرد اعضای شورای بسیج در بحثهای فرهنگی ، فنی وعملیاتی ، تحقیقات و پژوهشی ، و سوخترسانی در شرایط مختلف تقدیر کرد و ابراز امیدواری کرد بیش از گذشته بتوان در این زمینه گام برداشت .

در ادامه یوسف روشنی سرپرست پایگاه بسیج امام حسین ( ع) به ایراد سخن پرداخت و قسمتی از فعالیتهای انجام شده این پایگاه را برشمرد.

سپس غلامرضا ممیوند مسئول روابط عمومی منطقه استان مرکزی با ارائه یک پاورپوینت خلاصه ای از عملکرد این منطقه در حوزه اقدامات فنی ، مهندسی ، عملیاتی ، سامانه هوشمند ، فرهنگی ، مسئولیت اجتماعی وحقوق شهروندی را به سمع حاضرین رساند.

در ادامه مددی فرمانده بسیج پایگاه شهید آهنگرانی و تعدادی از مدیران عامل شرکتهای حمل و نقل فراورده های نفتی دیدگاهها و پیشنهادات خود را مطرح کردند .

در پایان این نشست  عربعلی به نقش بسیج در خدمت رسانی به مردم وجامعه علی الخصوص در روستاههای دور افتاده استان سیستان وبلوچستان واقصی نقاط ودیگر استانهای کشور اشاره کرد و گفت: باید این مسیر تداوم یابد .
وی ولایتمداری و پیروی از منویات مقام معظم رهبری را از خصوصیات و ویژگیهای بسیجی دانست و گفت : عملکرد بسیج از آغاز انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت( ع) وخدمت رسانی به مردم در شرکت ملی پخش فراوردههای نفتی ایران ومناطق ۳۷گانه نمادی از این ولایت مداری و عشق به رهبری و اهل بیت( ع) است .

وی به نقش بسیج شهید اهنگرانی وتلاش رانندگان نفتکش اشاره کرد وعملکرد آنها در امر سوختر سانی به اقصی نقاط کشور علی الخصوص استان زاهدان را مهم واز انها تشکر کرد .

این مقام مسئول به جذب حداکثری کارکنان شرکت نیز اشاره کرد و افزود: در حوزه منابع انسانی وجذب حداکثری باید بیش از گذشته تلاش کرد .

فرمانده بسیج شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران، عملکرد منطقه استان مرکزی را قابل تقدیر ونمونه دانست و از تلاش مدیریت منطقه، سرپرست بسیج پایگاه امام حسین ( ع) ، اعضای شورای بسیج وتمامی کارکنان وپرسنل منطقه ، ناوگان حمل و نقل و تمامی تلاشگران این عرصه کمال تقدیر و تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد با احصاء نیازمندیها بتوان بهبودهای بیشتری در فرایندها ایجاد کرد.

  • منبع : روابط عمومی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.