stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 13 May , 2024
  • کد خبر : 41967
  • 16 فروردین 1399 - 10:25
2

مزایای خرید روشویی از زد دیزاین

مجموعه صنعتی زد دیزاین که با کمک به‌روزترین طراحان در زمینه تولید با کیفیت‌ترین محصولات دست‌ساز و ارگانیک ساختمانی فعالیت داشته، هدف اصلی خود را جلب رضایت مشتریان و ارتقای سیستم کیفیت محصولات می‌داند.

قلم | qalamna.ir :

بنابر اعلام مجموعه زد دیزاین، این مجموعه خود را متعهد می‌داند تا از بهترین مواد اولیه در تولیدات خود استفاده کرده و مدیران آن نیز در تلاشند تا همواره با حفظ کیفیت و زیبایی کالا از هدر رفتن سرمایه‌های ملی و مردمی جلوگیری کرده و با بهبود مستمر در تمامی مراحل شرایط ذیل را تحقق بخشند.

خط مشی شرکت زد دیزاین

۱. افزایش رضایت مشتریان

۲. زیبایی و تنوع کالا

۳. افزایش سطح کیفی محصولات

۴. به‌روز بودن محصولات همگام با استانداردهای بین‌المللی

۵. آموزش جهت ارتقای سطح علمی و عملی پرسنل این گروه صنعتی

کلیه مدیران و کارکنان گروه صنعتی زد دیزاین در تمام سطوح رعایت کیفیت را اولویت اول دانسته و متعهدند تا به همکاری و مشارکت فکری و عملی نسبت به استقرار حفظ و بهبود و توسعه سیستم تضمین کیفیت این هدف را تحقق بخشند. مدیران مجموعه در این راستا اقدام به دریافت گواهینامه ایزو ۲۰۰۸ – ۹۰۰۱ از کمپانی G۲S ایتالیا و دریافت ستاره طلایی کیفیت از کمپانی ACL انگلستان کرده تا در این زمینه خواست خود را به اثبات برسانند.

از تولید به مصرف

شرکت زد دیزاین در راستای ارائه کالای با کیفیت و مرغوب و حمایت از کالای ایرانی و اشتغالزایی، با راه‌اندازی نمایندگی در تمامی استانهای کشور، محصولات مورد نیاز شما مشتریان  را توزیع کرده و با جدیدترین فناوری‌های بست‌بندی، آن را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. همچنین شما می‌توانید در هر کجای ایران عزیزمان که هستید به صورت غیر حضوری از وبسایت فروشگاهی مجموعه زد دیزاین، وسایل دکوراتیو شامل (ساعت دیواری، ظروف سنگی، خرید روشویی ، آینه‌های روستیک، مبلمان دست‌ساز، انواع میز روستیک) و وسایل بهداشتی ساختمان از قبیل انواع به‌روزترین روشویی‌ها را به همراه عکس، توضیحات بی‌نظیر و لیست قیمت مشاهده و سپس خرید کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن محصول دلخواه‌تان را درب منزل تحویل بگیرید.

اعتماد به ما

درج نماد اعتماد الکترونیک در صفحه نخست فروشگاه، تضمینی بر قانونی بودن و احراز هویت آن بوده و شما می‌توانید با خیال راحت اقدام به خرید کرده و محصولات سفارش داده شده خود را درب منزل یا آدرس دلخواه خود دریافت یا برای دوستانتان به صورت هدیه ارسال کنید.

راه حل زد دیزاین برای خرید

توسعه اینترنت و دنیای فناوری اطلاعات، روش‌های خرید و فروش را بطور کلی متحول کرده است. سهولت و منافع موجود در خریدهای اینترنتی و الکترونیکی، هر روز تعداد بیشتری از افراد جامعه را به تجربه آن و ایحاد تغییر در الگوهای متداول خرید ترغیب می‌کند. از جمله مزایای خرید الکترونیکی، عدم نیاز به رفت و آمد درون و بین شهری و صرف وثت و هزینه زیاد، مشاهده ویژگی‌های محصولات، مقایسه محصولات با هم، مقایسه مشخصات و قیمت محصولات بین شرکت های رقیب و راحتی در سفارش و دریافت کالا می‌توان نام برد.

 با توجه به محدودیت‌های افراد در شهرها و کلان شهرها و نیاز به داشتن وقت‌های آزاد برای انجام امور شخصی، تفریحی، آموزشی، ورزشی و … سبب شده تا افراد هوشمندانه‌تر برای زمان‌های خود برنامه‌ریزی کرده و زمان‌های خود را مدیریت کنند. خرید الکترونیک یکی از مهمترین فاکتور هایی است که به مدیریت زمان کمک شایانی می‌کند.

همچنین، در دنیای امروز دیگر برای بیشتر نیازهای روزمره، راه‌حل‌های جدیدتری وجود دارد. از جمله برای انتخاب خدمات و خرید کالا، کمتر کسی بدون تحقیق و بررسی دقیق اقدام به انجام این امر می‌کند. خرید الکترونیکی بستری مهم برای کسی اطلاعات پیش از خرید است. مشتریان می‌توانند با مشاهده فروشگاه، کسب اطلاعات از محصولا و مقایسه قیمت آن اطلاعات جامعی کسب کرده و سپس اقدام به خرید کنند.

نکته مهم

در انتها یادآور می‌شویم که محصولات گروه زد دیزاین علاوه بر طبیعی بودن، کیفیت و زیبایی مطابق با هر نوع سلیقه‌ای بوده و به این سبب به‌روز بودن محصولات و نو آوری و کیفیت‌گرایی از اهم وظایف مدیران این گروه صنعتی می‌باشد. امید است که بتوانیم گامی موثر در جهت رفاه حال هم میهنان عزیزمان برداشته و در راستای آبادانی ایران عزیز سهم به سزایی داشته باشیم.

انتهای رپرتاژ آگهی

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.