stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 13 May , 2024
  • کد خبر : 41994
  • 16 فروردین 1399 - 11:26
1
معاون بازرسی اتاق اصناف کرمانشاه:

نظارت کاملی بر تعطیلی واحدهای صنفی داریم

نظارت کاملی بر تعطیلی واحدهای صنفی داریم
معاون بازرسی اتاق اصناف کرمانشاه از نظارت کامل این معاونت بر تعطیلی واحدهای صنفی خبرداد.
قلم | qalamna.ir :

رامین پهلوانی در گفت و گو با خبرنگار قلم اظهار داشت: از ابتدای سال و با دستور دادستان محترم با همراهی تیمی از پلیس امکان، یگان امداد و بسیج اصناف در سطح شهر کرمانشاه حضور داشته و داریم.

معاون بازرسی اتاق اصناف کرمانشاه افزود: هرروز از ساعت ۸ صبح الی ۱۳ و ۱۶ الی ۲۲ با حضور فیزیکی در سطح شهر کرمانشاه نسبت به تعطیلی واحد های صنفی نظارت کامل داریم.

وی بیان کرد: الحمدالله در کرمانشاه واحدهای صنفی خوبی داریم که از ابتدای طرح تعطیلی اصناف، بصورت خودجوش اقدام به تعطیلی واحدهای خود کرده و پای کار بوده اند، و بخش خیلی کوچکی که هنوز به تعطیلی واحد های صنفی خود اقدام نکرده بودند با تذکرات شفاهی و درخواستی که داشته ایم درحال تعطیلی هستند.

پهلوانی تصریح کرد: اصحاب رسانه باید واقعیت ها را ببینند، در معاونت بازرسی اتاق اصناف فقط پنج نفر نیرو وجود دارد، حال حجم کاری این ایام با پنج نفر نیرو و ۶۰ هزار واحد صنفی را در نظر بگیرید که چه فشار سنگینی روی این معاونت حاکم است که علاوه بر نظارت بر تعطیلی واحدهای صنفی، باید بر روند کاری واحدهای صنفی ضروری که درحال فعالیت هستند نیز نظارت داشته باشیم، و چون بحث سلامت مردم در میان است، همکاران ما بصورت کاملا جهادی درحال فعالیت هستند.

معاون بازرسی اتاق اصناف کرمانشاه گفت: خواهش ما این است که مردم نیز پای کار باشند و از تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا تمکین کنند و از دولت نیز خواهش داریم که نسبت به ارائه بسته های حمایتی به اصناف اقدام کند.

وی خاطرنشان کرد: پیرو مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا در خصوص تمدید طرح فاصله گذاری اجتماعی تا ۲۰ فروردین ماه و دستور استانداری کرمانشاه و همچنین با توجه به خطر شیوع ویروس کرونا و لزوم پیشگیری از آن، تمامی صنوف کرمانشاه به غیر از صنوفی که با معیشت مردم در ارتباط هستند موظف هستند تا ۲۰ فروردین ماه ۱۳۹۹ تعطیل باشند.

پهلوانی در پایان گفت: هیچ گونه برخورد قهری با اصناف صورت نمی گیرد، بلکه تعطیلی این واحدها با درخواست و خواهش است که این عزیزان نیز پای کار هستند، همانطوری که در ایام زلزله و سیل پای کار بودند و به یاری مردم شتافتند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.