stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
  • کد خبر : 420002
  • 18 بهمن 1400 - 15:34
0
قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی؛

افتتاح ۱۶ مرکز نیکوکاری کمیته امداد استان مرکزی

افتتاح ۱۶ مرکز نیکوکاری کمیته امداد استان مرکزی
مرکزی_ قلمنا_ قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، مراسم افتتاح ۱۶ مرکز نیکوکاری کمیته امداد استان مرکزی همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.
قلم | qalamna.ir :

عدالت بهرامی گفت: در حال حاضر تعداد ۳۰۸ مرکز نیکوکاری در سطح استان مرکزی فعال هستند وامروز ۱۶ مرکز نیکوکاری در سطح استان مرکزی فعالیت خود را آغاز کردند.

وی افزود: از رویکردهای کمیته امداد این است که ساختار سازمانی خود را چابک کند و کار محرومین در قالب مراکز نیکوکاری به مردم واگذار شود.

قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی بیان کرد: در ۱۰ ماهه امسال ۱۰۳ مرکز نیکوکاری ایجاد شده است که این تعداد در ۱۰ ماهه سال گذشته ۷۲ مرکز بوده که در تعداد در سالجاری به نسبت مدت مشابه سال گذشته ۱۴۳ درصد رشد داشته است.

وی گفت: خدمات متنوعی از طریق مراکز نیکوکاری در بخش های مختلف با کمک خیران به نیازمندان ارائه می شود و مراکز نیکوکاری تمام ظرفیتهای محله را به خوبی می شناسد.

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استانن مرکزی نیز ابراز کرد: مراکز نیکوکاری خدمت محور هستند و هیئت عامل مراکز نیکوکاری مغز متفکر مراکز هستند که با تعامل موثر با اعضا و ترسیم اهداف بلند مدت و کوتاه مدت موفق تر خواهند بود.

شاپور جلالی گفت: هرچه بانکهای اطلاعاتی مراکز نیکوکاری از خیران،نیازمندان و شناخت نسبت به نیازمندیها کامل تر باشد عملکرد آنها موفق تر و انتقال نیازها به خیران بهتر انجام خواهد شد.

  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.