stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 420331
  • 19 بهمن 1400 - 17:03
0
معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛

پل خیبر یکی از عملیات‌های دوران دفاع مقدس بود که توسط رزمندگان استان مرکزی صورت گرفت

پل خیبر یکی از عملیات‌های دوران دفاع مقدس بود که توسط رزمندگان استان مرکزی صورت گرفت
مرکزی_ قلمنا_ معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ایجاد پل خیبر یکی از عملیات‌های دوران دفاع مقدس بود که توسط رزمندگان دوران دفاع مقدس استان مرکزی و شهرستان دلیجان صورت گرفت.
قلم | qalamna.ir :

حسین رعیتی‌فرد امروز در یادواره شهدای کارگر شهرستان دلیجان با اشاره به تقدیم ۱۴ هزار شهید از سوی جامعه کارگری به انقلاب اسلامی افزود: انقلاب اسلامی در قرن ۲۰ تنها انقلاب مردمی بود که بدون وابستگی به بلوک غرب و شرق به پیروزی رسید و نظام سلطه از همان روزهای نخستین انقلاب به دنبال خفه کردن انقلاب بود و از همه ظرفیت‌های خود برای زمین گیر کردن انقلاب استفاده کرد اما به برکت ولی فقیه، انقلاب اسلامی با پشتیبانی مردم از ترفندهای دشمنان مصون مانده است.

وی ابراز کرد: در حوزه نظامی، امنیتی و سیاسی تلاش شد که شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی حفظ شود و در سایه این تلاش نظام اسلامی با وجود همه دشمنی‌های نظام سلطه به الگوی جهان اسلام تبدیل شد.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در طول بیش از چهار دهه که از تشکیل انقلاب اسلامی می گذرد تلاش شده است تا فعل ما می‌توانیم عملیاتی شود و دشمن تلاش کرد تا با بوق‌های تبلیغاتی ملت ایران را ناامید کند اما در عملیاتی کردن توطئه خود ناکام ماند.

رعیتی فرد با تاکید بر اینکه موقعیت ژئوپولتیک ایران اسلامی در کشورهای منطقه برتر است، افزود: از ۱۳ نقطه استراتژیک دنیا دو نقطه در ایران وجود دارد و انرژی دنیا باید از تنگه هرمز به عنوان یکی از این نقاط عبور کند. افزون بر ۶۰۰ میلیون جمعیت ۱۵ کشور اطراف ایران، نیاز به تخصص و دانش ایرانی دارد.

وی از انرژی به عنوان یکی از مولفه‌های امنیت ملی یاد کرد و با توجه به ظرفیت بالای ایران در این حوزه گفت: برخورداری از نیروی انسانی متخصص، متعهد، کارآمد و نیز نیروی مردمی به عنوان اصلی‌ترین شاخص پشتوانه انقلاب از جمله ظرفیت‌های نظام اسلامی است. مردم با وجود مشکلاتی که وجود دارد هیچگاه دچار شک و تردید نشدند و همواره حامی نظام اسلامی هستند.

  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.