stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
  • کد خبر : 420602
  • 20 بهمن 1400 - 14:28
0
مدیر مخابرات منطقه مرکزی خبر داد:

اجرای ۲۳۰ کیلومتر شبکه فیبرنوری در استان مرکزی

اجرای ۲۳۰ کیلومتر شبکه فیبرنوری در استان مرکزی
مرکزی_ قلمنا_ مدیر مخابرات منطقه مرکزی از اجرای 230 کیلومتر شبکه فیبرنوری در استان مرکزی خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

مهندس علیرضا لطفی به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، عملکرد ۱۱ ماهه مخابرات را در سال جاری تشریح و تاسیس، توسعه و جایگزینی سوئیچ تلفن ثابت، اجرای شبکه فیبر نوری، تاسیس و جایگزینی تجهیزات انتقال، اجرای شبکه کابل مسی، توسعه و بهسازی تجهیزات تغذیه نیرو، تاسیس و توسعه پورت دیتا، تاسیس و بهینه سازی سایت همراه اول را از جمله طرح های بهره برداری شده در ۱۱ ماهه سال جاری ذکر کرد.

مدیر مخابرات منطقه مرکزی با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های شبکه مخابراتی در سطح استان یکی از اهداف مهم و اولویت های مخابرات منطقه مرکزی به شمار می آید تاکید کرد: اجرای ۲۳۰ کیلومتر شبکه فیبر نوری ، تاسیس و جایگزینی تجهیزات انتقال در ۵۱ مرکز، اجرای ۲۷ کیلومتر شبکه کابل مسی وظرفیت سازی شبکه FTTH برای ۶۳۶ مشترک را از جمله پروژه‌ها و طرح های بهره برداری شده در سال جاری بیان کرد.

مهندس لطفی یادآور شد: با تاسیس، توسعه و جایگزینی سوئیچ تلفن ثابت ، ظرفیت ۸ هزارو ۱۴۲شماره تلفن ثابت ایجاد وهمچنین با توسعه تجهیزات فنی در ۹۱ مرکز، ظرفیت واگذاری ۵۴۲۴پورت دیتا فراهم شده است.

وی ادامه داد: سرقت کابل های مخابراتی ،مخابرات را با مشکلاتی مواجه کرده به طوریکه هزینه های زیادی را به شرکت مخابرات تحمیل می کند.

مهندس لطفی در ادامه توسعه و بهسازی تجهیزات تغذیه نیرو در ۲۷۱ مرکز و برگردان ۲ سایت شبکه تلفن بی سیم روستایی روی شبکه همراه اول را از دیگر پروژه های بهره برداری شده طی سال جاری و همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برشمرد.

مدیر مخابرات منطقه مرکزی با اشاره به اینکه افزایش پوشش شبکه تلفن همراه و دسترسی به اینترنت پرسرعت همراه اول در سطح استان به طور ویژه در دستور کار مخابرات منطقه مرکزی قرار دارد تصریح کرد:تاسیس و بهینه سازی ۱۲۹ سایت همراه اول از جمله پروژه های بهره برداری شده در استان می باشد.

مهندس لطفی افزود: در کل کشور هرساله به هزینه های ارائه خدمات در بخش های مختلف افزوده می شود این در حالیست که بیش از ۱۲ سال است که تعرفه های تلفن ثابت هیچ گونه تغییری نداشته و این امر سبب گردیده شرکت مخابرات برای تامین هزینه های خود با مشکل مواجه گردد.

  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.